( Yazar'dan )
Gece Serkan için zor geçmişti. Düşündü sadece... Abartıyor muydu? Fazla mı düşünüyordu? Yoksa aile içinde böyle şeyler normal miydi?
Sadece gerekeni yapmıştı şimdiye kadar.
Belki istediği farklıydı, ama doğru olanı yaptı. Şimdi ise istediği tek şeyi yaptı ve... Herkesi kırdı, kırıldı. Belkide Melisten vazgeçmeliydi. Hayır, bu mümkün değildi. Vazgeçemezdi. Aşıktı ona. Aşk'a okadar laf etmesine rağmen aşık olmuştu.
Melisin hayali ile büyümüştü Serkan. Evlenecekti onunla. Küçük küçük İplikçileri olacaktı. Ne için olursa olsun, kimin için olursa olsa ondan vazgeçmezdi...
Sabahın erken saatlerinde gözünü bile kırpmadığı yatağından kalktı Ömer. Defneye bakınca gülümsedi. O da sabaha karşı uyuya kalmıştı. Banyoya girmeye karar verdi. Soğuk bir duş ona iyi gelecekti.
Suyu açtığında ilk önce ürperdi. Suyun soğukluğuna alışınca kendini kasmayı bıraktı. Kahvaltı sofrasına oturmak için sabırsızlanıyordu. Serkanın tavrını çok merak ediyordu.
Duştan çıkınca kalbinin sıkıştığını hissetti. Bir an önce giyinip ilaçlarını içmeliydi.
Defne uyanınca etrafa bakındı. Ömer odada yoktu. Yanında duran küçük saate baktı. Erkendi daha. Üstünü değiştirip aşağa inmeye karar verdi.
Salona gittiğinde Ömerin ilaçlarını içtiğini gördü. Telaşlanmıştı, çünkü Ömer normalde ilacını gece yatmadan önce içerdi. Yanına gidip oturdu. İki eli ile Ömerin elini tuttu.
D: Ömer? Hayatım iyi misin?
Ömer ona gülümseyip iki eline de birer öpücük bıraktı.
Ö: Ben gayet iyiyim bitanem sen hiç merak etme.
D: Bak bana yalan söyleme. Niye içtin o zaman ilaçlarını?
Ö: Dün gece içemedim ya hayatım. O yüzden.
Defne ellerini Ömerin avuçlarından çekti ve beline sardı. Başını göğüsüne yaslayıp kokusunu içine çekti.
D: Sana bir şey olacak diye okadar çok korkuyorum ki.
Ömer onun saçlarını öpüp kokladı.
Ö: Bana hiç bir şey olmaz. Neden biliyor musun?
D: Neden?
Ö: Çünkü sen varsın. Çünkü beni her halim ile çok seviyorsun. Ben senin sevginle besleniyorum. Eğer sen benden gidersen bana o zaman bir şey olur. O zaman ölürüm ben. Senin nefesinle atıyor şu kalbim.
D: Seni çok seviyorum. Hayatım boyunca da sevmeye devam edeceğim. Asıl sen yanımda olmazsan o zaman ben mahvolurum.
Ömerin belini saran kollarını sıklarştırdı.
Ö: Acaba Serkan kalkmış mıdır?
D: Daha doğrusu hiç uyumuş mudur?
Ömer kocaman bir of çekti. Merdivenlerden ses gelmeye başlayınca ikiside bakışlarını oraya çevirdiler. Gelenin Rüya olduğunu gördüklerinde ise ikiside ofladılar.
R: A-a okadar mutsuz olduysanız ben geri gideyim?
Deyip arkasını döndü. Defne ile Ömer şaka yaptığını sanmak istediler ama Rüyanın ciddiliği buna izin vermedi.
Ö: Olur mu öyle şey kızım? Gel buraya. Ne biçim laflar öyle?!
Rüya salona gidip karşılarında ki tekli koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmeyen Aşk
Teen FictionYeniden Aşk'ın devam hikayesidir. Yılla sonraya uzanan tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir DefÖm ve MelSer hikayesidir. Umarım ilk hikaye kadar hoşunusuza gider...