58. bölüm - Geri dönüş

1.1K 68 17
                                    

( Yazar'dan )

Uzun bir günün sonunda Ömer Burağı ısrarı üzerine evine bırakmıştı. Şimdide kendi evine gidiyordu. 

Yol boyunca düşündü. Burak ne hissediyordu? Niye hiç bir tepki vermemişti? Sanki yabancıların bedenlerinin bulunup bulunmadığının haberini bekliyormuş gibi bütün gün hiç bir şey söylemedi. 

Onu eve getirmek istemişti. Yalnız bırakmak istememişti. Ama Burak kendi evine gitmek istemişti. Yalnız kalmak belkide.

Ömer eve varınca karısı onu salonda bekliyordu. Defne onu görünce ayağa kalkıp ona sarıldı. Sonra koltuğa yan yana oturdular.

D: Noldu aşkım?

Ö: Hiç bir şey. Bedenlerini bulamadılar. 

Defne gözlerini kocaman açtı.

D: Ö-lmüşler yani?

Ö: Yani büyük bir ihtimalle. Polisler kesin bir şey demiyorlar.

D: Üzüldüm. 

Ö: Ben de.

D: Yazık çocuğa kim bilir içinde ne fırtınlar kopuyordur.

Ö: Valla hiç üzgün gibi gözükmüyor. 

D: Nasıl yani?

Ö: Hiç bir şey söylemedi. Tek bir mimik oynamadı yüzünde. Ya duygularını çok iyi saklıyor ya da gerçekten umurunda değil. 

D: İyiyi de niye üzüldüğünü saklasın ki? Onlar onun anne ve babası. Çok normal bir şey. Hatta umurunda olmaması garip olur. 

Ö: Bilmiyorum. Hiç bir fikrim yok. 

Defne derin bir nefel aldı. Sonra aklına Rüyanın isteği geldi. Ömerin koluna sarılıp elini avuçlarına aldı ve parmakları ile oynamaya başladı. 

D: Ömercim. 

Ö: Efendim hayatım. 

D: Çocuklar büyüdü artık. 

Ö: Evet de... Bunun Burak ile ne alakası var. 

D: Yok yok Burak ile hiç bir alakası yok. Rüya ile alakası var. 

Ömer kolunu hafifçe çekip Defneye baktı. 

Ö: Ne olmuş Rüyaya?

D: Yoo öyle... Hiç bir şey olmadı. 

Ö: Defne çıkar ağızında ki baklayı. 

D: Kızımızın bir isteği var da babası. 

Ö: Gelip kendisi sormadığına göre hayır diyeceğim bir şey.

D: Ben evet diyecektim ama önce sana sormamız gerektiğini söyledim. O çoktan sormak istiyordu. 

Ö: Vaay babadan saklı iş çeviriyorsunuz öyle mi?

D: Yok aşkım olur mu öyle şey?

Ö: Neymiş istediği peki?

D: Yılbaşında-

Ö: Olmaz. 

D: Ya daha ne diyeceğimi bile bilmiyorsun. 

Ö: Tamam tamam dinliyorum. 

D: Fikri beyin ikizlerini tanıyorsun ya? 

Ö: Evet. Rüya ile aynı yaşta onlar. Neydi isimleri... Berk ile Nehir miydi?

D: Evet. Yılbaşında Rüyanın tüm arkadaşları orada olacakmış. Neredeyse bütün sınıf toplanıyorlarmış. Emir de orada olacakmış. E hali ile Rüya da gitmek istiyor. 

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin