( Yazar'dan )
3 gün sonra
Sabah Serkan yorganı üstünden çekip oturdu. Nefesi düzene girince yanıbaşında ki sudan bir yudum aldı.
Serkan ayaklarını yataktan aşağı sarkıtıp oturunca Melis gözlerini kocaman açtı. Kocasının suyunu içmeye bekledi ve konuştu.
ME: Serkan? Aşkım sırtın acıyor mu?
Deyip doğruldu ve ona yaklaşıp sırtına hafifçe dokundu. Serkan da şaşırmıştı.
SE: Hayır niye ki?
ME: Aşkım sırtın kırmızı olmuş. Çizik çizik böyle.
Serkan gülüp Melise doğru döndü. Burun burunaydılar.
SE: Dün gece ne kadar ateşlendiysen artık.
ME: Nasıl yani bu benim yüzümden mi oldu?
Serkan başını evet anlamında salladı.
ME: Aşkım çok özür dilerim ben gerçek-
Serkan dudaklarına yapıştı. Uzun bir öpücükten sonra ayrıldılar.
ME: Ben çok özür dilerim bitanem.
SE: Üzülme canımın içi. Bir iki güne geçecek zaten. Hem...
İmalı imalı konuşmaya başladı.
SE: Ben seni o halde göreceksem hiç geçmesin bunlar. Çok acayiptin dün. Beni şaşırttın açıkçası.
Melis kıpkırmızı olmuştu. Daha kocasının bedenine doğru dürüst bakamazken nasıl olur da Serkana "acayip" şeyler yaşatmıştı?
ME: Ayyhhhh.
SE: Ne? Ay ne?
ME: Utandım şimdi.
Yüzünü elleri ile saklayarak konuştu.
SE: Utanma bitanem benim.
Deyip onu kendine çekti ve sarıldı.
SE: Benden utanma. Daha çok şey yaşayacağız beraber.
ME: Yine de... Ne bileyim canım kendime hakim olamıyorum.
SE: Olma zaten. Sal gitsin kendini. Bak bana. Ben hiç senden utanıyor muyum?
ME: Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?
SE: Yani... Bilmem ki. Ben zaten kendimi bildim bileli bir tek senin yanında kendim gibi davranıyorum. Bir tek senin yanında rahatım.
ME: Oyy benim aşkısım.
Bir eli ile Serkanın yanaklarını sıkıp dudaklarını büzdürdü. Onlara bir öpücük bırakıp ona sarıldı. Serkan da gülerek onu sardı. Melis Serkanın omuzunda ki kızarıkları görünce yine kendini kötü hissetti.
ME: Acımıyor değil mi? Bak acırsa söyle.
SE: Peki peki acırsa söylerim. Hadi şimdi kalk hazırlanalım. Gün daha yeni başlıyor.
Melis gülümseyip son kez Serkanı öptü ve kalkıp banyoya yöneldi.
***
Ömer giyinme odasında az önce son düğümesini kapattığı gömleğini pantolonun içine sokuşturuyordu. Defne sessizce yaklaşıp arkasından sarıldı. Ömer etrafına sarılan kollardan irkilmişti.
D: Benim aşkım.
Ö: Defnem niye böyle sessiz sessiz geliyorsun?
D: Yani her şeyi yendim bir senin şu takıntını yenemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmeyen Aşk
Fiksi RemajaYeniden Aşk'ın devam hikayesidir. Yılla sonraya uzanan tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir DefÖm ve MelSer hikayesidir. Umarım ilk hikaye kadar hoşunusuza gider...