( Yazar'dan )
Ömer kendini Defnenin üstünden boş yana attı. İkisi de nefes nefese tavana bakıyorlardı.
D: Allahtan işlevini kaybetmişsin. Bir de kaybetmeseydin ne zaman duracaktın çok merak ediyorum.
Defne gülmekten zor konuşmuştu.
Ö: Gülme!
D: Ay nasıl gülmeyeyim aşkım? Kendini kanıtlamak istemiş gibi aşağıda iki kere burada da iki kere boşaldın.
Evet öyle olmuştu. Aşağıda koltukta kendini ispatlamak istercesine hunharca sevmişti karısını. Hızını alamayıp bir de yatak odasında devam etmişti.
Ö: Gülme dedim Defne! Ne kadar korktum ben haberin var mı senin?
D: Valla ben senden bir an olsun şüphe etmedim.
Ömer hiç bir şey demedi. Nefesleri yavaş yavaş düzene girerken Defne kocasına sırnaşıp koynuna iyice sinmişti. Ömer de onu sarıp saşlarına bir kaç öpücük bıraktı. Her gece uyumadan önce yaptıkları gibi bu sefer de birbirlerini çok sevdiklerini söyleyip öyle uykuya dalmışlardı.
***
Ertesi gün Defne ve Ömer kahvaltı edip eve geri dönmüşlerdi. Cumartesi olduğu için çocuklar uyuyordu. Mutlu mesut odalarına gidip birer duş aldıktan sonra aşağı indiler. Serkan uyanmış, anne ve babasını bekliyordu. Güzel haberi vermeliydi.
Ö: Paşam? Günaydın.
SE: Günaydınlar. Tatil nasıldı?
Ö: Güzeldi oğlum.
SE: Annem.
Deyip ona sarıldı.
D: Ohh oğluşum benim nasıl da özlemişim. Kardeşin nerede?
SE: Herhalde hala uyuyor. Benim size başka haberim var. Oturun şöyle.
Defne ve Ömer oturunca o da karşılarına oturdu.
Ö: Kötü bir şey yok değil mi paşam?
SE: Yok baba. Biz dün Melis ile şey yaptık da...
Çok yanlış yerden girmişti. Defne bir şey anlamamıştı ama Ömerin fesatlığı yine devreye girmişti.
Ö: Siz dün... Melis ile?
SE: Evet. Yoksa Sinan amca söyledi mi size?
Ö: Oğlum Sinana da mı anlattınız? Tövbe tövbeee.
SE: E söyleyeceğiz tabi baba. Bilmesi en doğal hakkı.
Ömer kocaman gözlerle bakmaya başladı Serkana.
D: Noluyor yan ben bir şey anlamadım?
SE: Baba bence sen de anlamadın. Hiç öyle sandığın gibi bir şey değil.
Dedi Serkan yanlış anlaşılmanın verdiği panik ile.
Ö: Öyle değil mi?
SE: Değil tabi ki de. Olsa bile ben niye size bunu anlatayım? Ya da Sinan amcaya? Böyle bir şey anlatılır mı ya?
D: Oğlum bir sakin ol da doğrusunu anlat.
SE: 4 hafta 5 gün sonra. Yani dünü saymadan 1 ay 5 gün sonra.
İkisi de anlamamış bir şekilde bakmaya devam ettiler.
SE: 18 Aralık 2019 yani.
Ömer hala anlamamıştı ama bu sefer Defneye dank etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmeyen Aşk
Roman pour AdolescentsYeniden Aşk'ın devam hikayesidir. Yılla sonraya uzanan tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir DefÖm ve MelSer hikayesidir. Umarım ilk hikaye kadar hoşunusuza gider...