64. bölüm - XY / XX

1K 89 62
                                    

( Yazar'dan )

Sinem ve Melis birbirine bakıp gülüyorlardı.

S: Sen niye buraya geldin ki? Serkanın yanına gitseydin ya.

ME: Nasıl söyleyeceğim ona? 

S: Ne demek nasıl söyleyeceğim? Bana nasıl söylediysen ona da öyle söyle. 

ME: Saçmalama olmaz öyle. 

Deyip Sinemin yatağına oturdu. 

S: Niyeymiş o?

ME: Olmaz canım. Öyle pat diye baba oluyorsun da denmez ki. Acaba mutlu olacak mı?

S: Tabii ki mutlu olacak. Serkan çocukları çok sever. Hem öyle sorumsuz biri de değil. 

ME: Ben yine de ona nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum. 

S: Anladığı dilden konuş sen de. 

ME: Öyle diyorsun? Ben bir düşüneyim bunu o zaman. 

***

Melis bütün gün Serkana nasıl söyleyeceğini düşünmüştü. Özel bir şey yapmak istiyordu ama aklına hiç bir şey gelmemişti. 

Akşam güzel bir sofra hazırlamıştı kocasına. Kapının açılıp kapandığını duyunca Serkanın geldiğini anlamıştı. 

Serkan işten çok yorgun dönmüştü. Eve girince kendini direkt koltuğa atıp arkasına iyice yaslanmıştı. Melis mutfaktan çıkıp Serkanın yanına gelmişti. 

Serkan başını arkaya atmış ve gözlerini kapatmıştı. Melis yanına oturdu ve saçlarını okşadı. 

ME: Hoşgeldin kocacığım. 

Serkan gözlerini açmadan bir elini Melisin beline sardı ve onu kendine çekip göğüsüne yatmasını sağladı. 

SE: Hoşbuldum canımın içi. 

ME: Nasıl geçti günün?

SE: Valla çok yoğundu bugün. Baya yoruldum. 

ME: Kıyamam ben sana. Deyip Serkanın etrafına kollarını sarıp ona daha sıkı sarıldı. 

SE: Senin günün nasıl geçti bitanem? 

ME: Güzel. Sen istersen ellerini hemen yıka yemeye oturalım ha?

SE: Olur olur. 

Deyip başını kaldırdı ve gözlerini açtı. Melise bakınca gülümsedi. Dudaklarına çok küçük bir öpücük bıraktı. 

SE: Geliyorum hemen. 

Melis başını sallayıp gülerek mutfağa gitti. 

Güzel bir sohbet eşliğinde yemeklerini yemişlerdi. 

ME: Şimdi sıra tatlı da. 

SE: Vaay. Hamaratlığınız tutmuş bugün Melis hanım. 

ME: Evet öyle oldu azıcık. 

Melis mutfaktan küçük bir kutu getirdi. Kutunun üstünde küçük bir kağıt vardı. Kağıtta "XY / XX?" yazıyordu. Serkan kaşlarını çattı. 

SE: Ne bu? 

ME: Serkoş sen daha iyi bilirsin ne olduğunu. 

SE: Anlamadım. 

ME: Hangisini istersin? XY mi yoksa XX mi?

SE: Ne diyorsun Melis anlamadım. Yeni bir tatlı türü mü bunlar? 

Bitmeyen AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin