1. Η Αισθησιακή χορεύτρια!

2.7K 157 49
                                    

Φαίδρα !

Τα φώτα έσβησαν και η μουσική μόλις άρχισε. Τα ηχεία άρχισαν να παίρνουν φωτιά από την δυνατή μουσική. Τα φώτα πήραν τα σκούρα χρώματά τους έτσι ώστε να προσδίδουν τις ερωτικές και τις εγκληματικές διαθέσεις. Το μαγαζί άρχισε να γεμίζει με κόσμο και το μπαρ «Φοίνικας» είχε ήδη ανοίξει.

Άνθρωποι της νύχτας και του εγκλήματος άρχισαν να διασκεδάζουν και να κανονίζουν τα επόμενα σχέδιά τους. Βαλίτσες γεμάτες με λεφτά , πλαστά διαβατήρια και μικρές ποσότητες παράνομων ουσιών περνούσαν από χέρι σε χέρι για να πραγματοποιηθεί η διακίνησή τους.Άντρες ντυμένοι στα μαύρα μετέφεραν από έναν ασημί μεταλλικό χαρτοφύλακα σε ένα απομονωμένο μέρος. Σίγουρα έκρυβαν μέσα σε αυτούς το « μεγάλο μυστικό»

Και κάπου εκεί εμφανίζομαι και εγώ , παίρνοντας την θέση μου σαν την μοιραία και αισθησιακή χορεύτρια . Ανέβηκα σε εκείνο το χρυσό κλουβί μου για να χορέψω και να προκαλέσω τον κάθε άντρα. Φορούσα ένα κόκκινο κορμάκι με δαντέλα και με ανοιχτή την πλάτη, τα μαλλιά μου σπαστά έτσι ώστε να δείχνουν ακόμα περισσότερο την μοιραία και θηλυκή πλευρά μου και ένα έντονο κόκκινο κραγιόν στα χείλη για να γίνει πιο μοιραίο αυτό το βράδυ. Αυτή θα ήταν η δική μου θέση. Έτσι ώστε να προσεγγίσω τον Βύρωνα ή αλλιώς το «μεγάλο αφεντικό».

Όμως εγώ δεν μπορούσα να προσποιηθώ για όλα αυτά τα καθάρματα. Η εξωτερική μου εμφάνιση μοιραία , ελκυστική , αισθησιακή και πολλά υποσχόμενη. Το βλέμμα μου έλεγε αλλά. Μέσα μου φλεγόμουν όχι από ηδονή και πάθος, αλλά από θυμό. Ξέρω πως είμαι φυλακισμένη σε έναν ρόλο που δεν μου ταιριάζει και το κλουβί στο οποίο χορεύω το αποδεικνύει. Ούτε το όνομά μου δεν μου ανήκει. Όμως είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί αυτή την στιγμή. Κάποιοι μου έκλεψαν με την βία ότι περισσότερο αγαπούσα. Και για μένα αυτός είναι ο στόχος της ζωής μου και όχι της δουλειάς μου. Και αν βρίσκομαι εδώ είναι για μία αποστολή της αστυνομίας που πρέπει να φέρω εις πέρας.

Το αφεντικό του μαγαζιού με κοιτάζει συνέχεια. Κάθεται στην σουίτα με τους μπράβους και τους υπόλοιπους άντρες του. Έχει ανοίξει ήδη ένα μπουκάλι με ακριβό ουίσκι και νιώθει υπερηφάνεια για αυτήν του την δουλειά. Πούρα ακριβά και γυναίκες που κυνηγούν το χρήμα και τους όμορφους άντρες ήταν απλωμένα γύρο του.

Και τότε πρόσεξα έναν άντρα να τον πλησιάζει. Έναν άντρα που μου τραβούσε την προσοχή και μαγνήτιζε το βλέμμα μου πάνω του. Στα μάτια του , στο σώμα του. Σχεδόν πλέον δε μπορούσα να πάρω το βλέμμα μου αλλού και κυρίως να συγκεντρωθώ στον στόχο μου.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now