27. Το μαύρο γεράκι!

790 70 15
                                    

Αναστασία

Άνοιξα τα μάτια μου και βρήκα τον Αλεχάντρο δίπλα μου, να μου χαϊδεύει τα μαλλιά με στοργή και τρυφερότητα. Δεν θυμόμουν πως βρέθηκα στο κρεβάτι και πάλι. Μετά την ξαφνική λιποθυμία μου επικρατούσε μόνο το σκοτάδι. Όμως είχα ένα άσχημο προαίσθημα και έναν κόμπο στον λαιμό. Σαν κάτι κακό να επρόκειτο να μου συμβεί. Το ύφος και η συμπεριφορά του με τρόμαζαν πολύ.

"Τι μου συμβαίνει; " Ρώτησα εγώ και πήγα να σηκώσω το σώμα μου. " Τι γυρεύω εδώ; " Έλεγα βλέποντας τον γιατρό να φοράει τα γάντια του.

"Ηρέμησε μωρό μου. Όλα θα τελειώσουν πολύ σύντομα. Θα επιστρέψουμε στην καθημερινότητά μας χωρίς κανένα εμπόδιο ανάμεσά μας. " Μου έλεγε και εγώ τον κοιτούσα μπερδεμένη και χαμένη. Δεν ήξερα τι πραγματικά συνέβαινε.

"Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο..." Έλεγε ο γιατρός καθώς απομακρυνόταν από κοντά μου και οι φόβοι μου άρχισαν να βγαίνουν αληθινοί.

"Τώρα μπορείς; "Τον απείλησε ο Αλεχάντρο βγάζοντας όπλο επάνω του. "Ή εσύ ή αυτό το παιδί; Είναι ένας αρκετά καλός λόγος η ζωή σου; " Του είπε και εγώ πάγωσα ολόκληρη επειδή τώρα ήξερα γιατί γίνονταν όλα αυτά.

Αμέσως κατέβασα το χέρι μου στην κοιλιά μου γιατί δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω πως μέσα μου κουβαλάω μία ζωή. Πως περιμένω το παιδί του Βύρωνα. Αυτό το μωρό είναι ο καρπός του έρωτά μας. Είναι δικό μου και του μοναδικού ανθρώπου που αγαπώ. Στραβοκατάπια αντικρίζοντας το όπλο του Αλεχάντρο. Αυτός ο άντρας απειλούσε να μου πάρει αυτό το παιδί που είναι ότι πιο πολυτιμότερο έχω από τον Βύρωνα. Αχ πόσο χρειάζομαι εκείνον εδώ. Τον χρειάζομαι με όλο μου το είναι. Μα ότι και να γίνει αυτός ο άντρας δεν θα πειράξει αυτό το αθώο πλασματάκι.

"Μην τολμήσεις Αλεχάντρο. "Του είπα αποφασιστικά ενώ στάθηκα στα πόδια μου και μπροστά από το όπλο.

"Φύγε από την μέση Αναστασία. Δεν θέλω να σου κάνω κακό. "

"Μου κάνεις το μεγαλύτερο. Μα αν πατήσεις την σκανδάλη δεν σκοτώνεις μόνο το μωρό μου , αλλά και εμένα μαζί. "Του είπα εγώ και τότε πυροβολισμοί ακούστηκαν από την μπροστινή αυλή.

Εκείνος αναγκάστηκε να κατεβάσει το όπλο του για να δει τι γινόταν. Και για άλλη μία φορά οι πυροβολισμοί αντηχούσαν σε όλο το σπίτι. Και εγώ είχα βαρεθεί. Δεν ήξερα ποιος με έσωσε και για ποιο λόγο. Αν αυτό ήταν για καλό ή κάποιο ακόμα κακό. Πόσα ακόμα πρέπει να πληρώσω για τα λάθη του πατέρα μου; Για εκείνο το παρελθόν και για εκείνη την νύχτα; Τα μάτια μου είχαν βουρκώσει ενώ προσπαθούσα να μείνω δυνατή.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now