Αναστασία!
Η καρδιά μου έτρεμε ολόκληρη και έσφιγγα το χέρι μου για να μην το δείξω . Περίμενα τον Αλεχάντρο να επιστρέψει στο δωμάτιο για να μπορέσω να φύγω. Έπρεπε να προειδοποιήσω τον Βύρωνα για την Αλίκη και κυρίως να τον δω έστω και για ένα λεπτό. Μου έλειπε και η καρδιά με το σώμα μου τον αποζητούσαν συνεχώς. Εκείνος δεν με εγκατέλειψε ποτέ. Δεν άγγιξε άλλη γυναίκα και ούτε με αντικατέστησε. Δεν μπορώ να το κάνω και εγώ. Πρέπει να ξέρει την αλήθεια και ποιους ανθρώπους έχει δίπλα του. Τον χρειαζόμουν για να αναπνεύσω. Είναι πάνω από την δική μου την ζωή και από την ελευθερία μου.
Όταν άκουσα τον Αλεχάντρο να έρχεται έβαλα στα βιαστικά ένα λευκό μπουρνούζι για να κρύψω τα κανονικά ρούχα που φορούσα. Κάθισα άτσαλα στο κρεβάτι και κράτησα ένα βιβλίο και το ποτό που μου είχε φέρει η Βικτώρια.
"Σου πέρασαν βλέπω οι τρέλες και οι υστερίες. Μήπως να το πάρουμε από την αρχή; Με προκαλείς με το να φαντάζομαι το κορμί σου γυμνό." Έλεγε και έκανε να χαϊδέψει το σώμα μου κάτω από το μπουρνούζι.
"Έχεις ακόμα όρεξη; Δεν σε ικανοποίησε η φιλενάδα σου ;" Του είπα και απομακρύνθηκα από κοντά του. "Άλλαξε την . Δεν κάνει καλά την δουλειά της. "
"Πως ξέρεις με ποια ήμουν στο γραφείο;"
"Εγώ δεν ανέφερα τίποτα. Απλώς να της πεις να μην βάζει τόσο κόκκινο κραγιόν."Του είπα και σκούπισα τα χείλη του .
"Ζηλεύεις Αναστασία;" Άρχισε να μου λέει γελώντας νευρικά.
"Καρφάκι δεν μου καίγεται για σένα. "Του είπα και του γύρισα την πλάτη μου. "Δεν πρόκειται εσύ να με ακουμπήσεις ποτέ ξανά. Ο μόνος άντρας που έχει πρόσβαση στο σώμα μου και στην καρδιά μου είναι ο Βύρωνας. " είπα και πλησίασα στο κομοδίνο μου. " ούτε αυτή η βέρα δεν μπορεί να το αλλαξει αυτό." Του τόνισα εγώ και την χτύπησα πάνω στο ξύλο.
"Φτανει Αναστασία! Δεν θέλω να ξανά ακούσω το όνομά του. Αν μου δώσεις ένα βράδυ σου , αν μου επιτρέψεις να σε αγγίξω και να σε φιλήσω , θα με κάνεις τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο στον κόσμο όλο. "Μου είπε εκείνος και μου άρπαξε το ποτήρι μέσα από τα χέρια. Ήπιε μονορούφι το ποτό μου και μου το έκανε ακόμα πιο εύκολο.
Από μέσα μου χαμογελούσα ικανοποιητικά γιατί με είχε βγάλει από την δύσκολη δουλειά. Δεν ήθελα να ανακαλύψει πως θα φύγω και πως το ποτό είχε υπνωτικό μέσα. Όμως ήμουν ικανή να κάνω περισσότερα για να ζήσω λίγες στιγμές με εκείνον. Τα πάντα.
YOU ARE READING
Έρωτας Και Παρανομία!
RomanceΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...