6. Ο έρωτας είναι δυνατός στις καρδιες!

1.4K 106 16
                                    

Φαίδρα!

" θα σε βγάλω από εδώ και δεν σηκώνω κουβέντα. " είπε εκείνος και προσπαθούσε να βρει μια λύση όσο πιο γρήγορα μπορούσε. " Μπορεί εσύ να μην φοβάσαι αλλά εγώ φοβάμαι και πιο πολύ από εσένα." Είπε εκείνος και σκούπισε το δάκρυ που κύλησε στα μάτια μου.

Δεν ήταν από τον φόβο, αλλά από έρωτα. Ακόμα και τώρα , με την αποκάλυψη της αλήθειας και νιώθοντας προδομένος , είναι δίπλα μου και προσπαθεί να μου σώσει την ζωή ρισκάροντας και την δική του. Τον ερωτεύομαι με όλη μου την καρδιά και έχω πάψει να το ελέγχω πλέον. Και τώρα ο φόβος μου δυναμώνει. Δεν θέλω να σκέφτομαι πως δεν θα ξανά δω τον Βύρωνα και πως δεν θα πετύχω τον στόχο μου. Να δω ξανά την αδερφή μου.

"Δεν έχουμε χρόνο Βύρωνα. Σίγουρα θα μας ψάξουν εδώ. Δεν μπορώ να σε αφήσω να ρισκάρεις άλλο για εμένα." Και εκείνος μου έπιασε το χέρι.

"Αυτή την φορά θα κάνεις ότι σου πω." Ήταν η μόνη κουβέντα που είπε εκείνος. " κράτα μου το χέρι και μην το αφήσεις. " μου ζήτησε και εγώ το έκανα.

Σχεδόν άκουγα την καρδιά μου να χτυπάει πιο δυνατά από την βόμβα που βρισκόταν κάτω από το κάθισμά μου. Και ήμουν σίγουρη πως την άκουγε και αυτός.

Πέρασα το κεφάλι μου κάτω από την ζώνη με αρκετή δυσκολία. Εκείνος έκανε τα πάντα για να με βοηθήσει και να μην με αφήσει εκεί. Προσπαθούσε να μην τεντώσει ή αφαιρέσει τελείως την ζώνη έτσι ώστε να μην τρέξουν τα λεπτά της ακόμα πιο γρήγορα.

Η άγνοια όμως για τα πόσα λεπτά μας έχουν απομείνει εμένα με είχε τρελάνει. Δεν ήξερα αν στο επόμενο δεύτερο θα είχαμε αντιταχθεί και οι δύο. Έπαιρνα μερικές γρήγορες αναπνοές για να αντέξω. Φοβόμουν πως όλα θα τελειώσουν εδώ. Και ο πανικός δεν βοηθούσε.

"Ηρέμησε. " μου είπε εκείνος κοιτάζοντάς με στα μάτια. " πέρνα το χέρι σου Φαίδρα. " είπε εκείνος αμέσως μετά για να μην χάνουμε άλλο χρόνο και εγώ έκανα αυτό που μου είπε.

" Βύρωνα θα πεθάνω, θα πεθάνω και όλα τελειώνουν εδώ. " του έλεγα κλαίγοντας ασταμάτητα.

"Δεν πρόκειται να συμβεί αυτό. Πρόσεξέ με μωρό μου. Θα σε βγάλω από εδώ. " μου έλεγε κρατώντας το πρόσωπό μου. Ήμουν σε έξαλλη κατάσταση εξαιτίας του πανικού που με είχε καταβάλει. Νόμιζα πως θα λιποθυμήσω εκεί, σε αυτήν την θέση. " Μείνε μαζί μου Φαίδρα, σε παρακαλώ. "

"Άσε με για το θεό Βύρωνα. " είπα εγώ και έπιασα με δύναμη το φυλαχτό που μου χάρισε εκείνος.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now