9. Η νύχτα του έρωτα!

1.3K 80 28
                                    

Φαίδρα!

"Βύρωνα..." είπα έκπληκτη που τον είδα.

Εκείνος με πλησίασε αρκετά και όρμησε στα χείλη μου με πάθος και φωτιά. Με τράβηξε από την μέση επάνω του και με οδήγησε προς τα μέσα του δωματίου για να κλείσει την πόρτα. Με έβαλε να ακουμπάω με την πλάτη στον τοίχο όπως έκανε και στο κόκκινο δωμάτιο. Με κοίταξε καθώς το χέρι του κατέβαινε από την μέση μου στα πόδια μου.

" Για τα φιλιά σου..." Είπε με χαμηλή φωνή. Καθώς χάιδευε το πρόσωπό μου και έσφιγγε τα χείλη του από πόθο. " το άρωμά σου... " άφησε την ανάσα του στον λαιμό μου. "Είμαι τρελός..." Είπε εκείνος και ένωσε τα χείλη του με τα δικά μου γλυκά και ύστερα κτητικά και παθιασμένα.

Μου χάριζε τα πιο καυτά φιλιά και έκανε τις αισθήσεις μου να τρελαίνονται για εκείνον. Το κορμί μου είχε μουδιάσει ολόκληρο και κόντευα να λιώσω μέσα στα χέρια του. Αυτή η στιγμή έμοιαζε τόσο μοναδική μαζί του. Γιατί για πρώτη φορά δεν φοβήθηκα έναν άντρα να με αγγίξει τόσο πολύ. Έδιωξε κάθε φόβο και αρνητική σκέψη που έκανα για τον έρωτα και το παρελθόν. Μία στιγμή που νόμιζα πως δεν θα ζήσω ποτέ. Όμως μαζί του πεθαίνω για αυτήν την λαχτάρα που μου προκαλούν τα φιλιά του και την απόλαυση που μου χαρίζουν τα κτητικά , δυνατά και βίαια χάδια του. Από την μία τρυφερός και από την άλλη επικίνδυνος.

Σταμάτησε για μία στιγμή το φιλί και με κοίταξε στα μάτια." Είμαι ερωτευμένος μαζί σου Φαίδρα. Δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ ερωτευμένος είμαι." Είπε εκείνος και συνέχισε να με φιλάει στον λαιμό και να χαϊδεύει το σώμα μου πάνω από τα ρούχα. Προσπαθούσε να με χωρέσει μέσα στα δύο του χέρια. " Θέλω να αφεθώ στα χέρια σου." Μου είπε εκείνος και μου έβγαλε το παλτό αργά. Εκείνο έπεσε στο πάτωμα. " να βρεθώ στην αγκαλιά σου , μέσα σου." Συνέχισε να μου λέει ενδιάμεσα στα φιλιά. "Θέλω να κάνω έρωτα στο κορμί σου. Θέλω να γίνεις αποκλειστικά δική μου. " μου έλεγε καθώς σήκωνε το φόρεμά μου αργά. "Να γίνω αυτός που θα σε ταξιδεύει με τα φιλιά του και αυτός που θα σε προστατεύει με την αγκαλιά του. Θέλω να είμαι αυτός που θα ξυπνάς δίπλα του κάθε πρωί και αυτός που θα σε αγκαλιάζει για να κοιμηθείς."

Τα χέρια του βρέθηκαν στους γοφούς μου και σιγά - σιγά απολάμβανε έτσι ολόκληρο το σώμα μου. Τον αγκάλιαζα και ανταποκρινόμουν με χάδια στην καλογυμνασμένη πλάτη του και με καυτά φιλιά στον λαιμό του. Άνοιξα το πρώτο κουμπί από το πουκάμισό του. Και με τα χείλη μου διέσχιζα τα γυμνά σημεία του σώματός του. Του έδειχνα χωρίς λέξεις πως θέλω να τον ακολουθήσω στα μονοπάτια του έρωτα.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now