Αναστασία!
Μπήκα στο δικό μου αυτοκίνητο και ξεκίνησα για το κλαμπ Φοίνικας. Νόμιζα πως δεν θα ξανά πάταγα ποτέ το πόδι μου εδώ μέσα. Από εδώ ξεκίνησαν όλα και εδώ θα τελειώσουν. Εκείνο ήταν κλειστό επειδή ο Αλεχάντρο βρισκόταν στην φυλακή. Και τότε το βλέμμα μου έπεσε κατευθείαν στο στενό που ο Βύρωνας προσπαθούσε να κερδίσει αυτήν την βαλίτσα. Δεν είχα ιδέα για το που να ψάξω για να βρω αυτή την καταραμένη , απαγορευμένη ουσία. Απλώς πήγα προς την αποθήκη του μαγαζιού. Την άνοιξα και με το όπλο στο χέρι μου άρχισα να ψάχνω τον χώρο. Δεν ήξερα τι θα μπορούσε να περιμένει αυτή την φορά.
Όμως δεν υπήρχε τίποτα. Όλα είχαν εξαφανιστεί από την αστυνομία ή από την ίδια την οργάνωση. Ήθελα να φωνάξω και να ουρλιάξω από τα συναισθήματα που με έπνιγαν. Ήθελα απλώς να βρω την Φαίδρα μου. Να πάρω ξανά στην αγκαλιά μου το μωρό μου χωρίς να πρέπει να χάσω τον Βύρωνα. Γιατί ο έρωτας και η παρανομία να μην μπορούν να είναι μαζί;
Έκανα να φύγω όμως η πόρτα έκλεισε με αρκετή δύναμη πίσω μου. Έτρεξα προς αυτή για να την προλάβω. Αλλά μάταια . Κατάλαβα αμέσως πως κάποιος με είχε κλειδώσει εκεί επειδή άκουγα τον θόρυβο της κλειδαριάς και της αλυσίδας. Την τραβούσα και την χτυπούσα για να βγω όμως εκείνη δεν άνοιγε.
"Βοήθεια! "Άρχιζα να φωνάζω αν και ήξερα πως την μέρα κανείς δεν θα με άκουγε σε αυτό το μέρος.
"Μείνε εδώ Αναστασία όσο εγώ θα απολαμβάνω την οικογένεια που μου στέρησες. Έπρεπε να είχες διαλέξει την αστυνομία και όχι τον Βύρωνα. "Μου είπε μία γυναικεία φωνή.
"Αλίκη; "Αναρωτήθηκα επειδή η φωνή της έμοιαζε αρκετά.
"Ναι καλά κατάλαβες. Εγώ είμαι. Μου έκλεψες την ζωή και τώρα κλέβω εγώ την δική σου. Όσο θα μείνεις εδώ θα φροντίζω εγώ την κόρη σου και κυρίως τον άντρα σου. Ουπς! Εννοούσα τον δικό μου άντρα. "Μου έλεγε εκείνη και εγώ χτυπούσα μανιωδώς την πόρτα.
"Βγάλε με έξω Αλίκη. Ο Βύρωνας είναι παντρεμένος μαζί μου. Δεν μπορείς να το αλλάξεις αυτό. Δεν θα σου επιτρέψω να αγγίξεις εσύ το παιδί μου. Ελευθέρωσέ με Αλίκη!"
"Όχι Αναστασία. Θα μείνεις εδώ για όλη σου την ζωή. Να ξέρεις πως εγώ ζω την ζωή που θα είχες εσύ. Ο Βύρωνας από εδώ και πέρα είναι ελεύθερος από εσένα. Γιατί εσύ έχεις πάψει να υπάρχεις για αυτόν. Πολύ σύντομα θα μάθει πως είσαι νεκρή. Και τότε εγώ θα είμαι εκεί για να τον παρηγορήσω . Τώρα μπορείς να καταλάβεις πως ένιωθα εγώ όλον αυτόν καιρό με την δική σας ευτυχία; "Μου έλεγε και εγώ της απάντησα με πείσμα και δύναμη.
YOU ARE READING
Έρωτας Και Παρανομία!
RomanceΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...