Βύρωνας!
"Πρόσεχε Βύρωνα! " Φώναξε αμέσως μετά την Αναστασία και ο πατέρας μου.
Εγώ γύρισα το κεφάλι να κοιτάξω προς τα πίσω για να δω τι συμβαίνει. Όμως εκείνος έτρεξε κατά πάνω μου και έφαγε εκείνος την σφαίρα που προοριζόταν για εμένα. Ο πατέρας μου, μου έσωσε την ζωή. Έφυγα από την αγκαλιά της Αναστασίας και πήγα κοντά του. Εκείνος είχε πέσει στο πάτωμα και κρατούσε με δύναμη τον ώμο του που αιμορραγούσε.
"Πατέρα! "Είπα εγώ μόλις χαμήλωσα τρομαγμένος το σώμα μου δίπλα του. "Τρέξτε ! Βρείτε μου αμέσως ποιος το έκανε. Τον θέλω εδώ. " Άρχιζα να τους φωνάζω με πανικό .
"Μην ανησυχείς για εμένα Βύρωνα... Έχω περάσει και χειρότερα. Είναι μία γρατζουνιά. "έλεγε εκείνος θέλοντας να φανεί δυνατός.
"Γιατί το έκανες αυτό; "Τον ρώτησα εγώ και η Αναστασία με πλησίασε σαστισμένη.
"Γιατί είσαι ο γιος μου Βύρωνα και ότι με αποκάλεσες για πρώτη φορά πατέρα, εμένα με έχει είδη θεραπεύσει. "Είπε εκείνος και με μία κίνηση ένωσε το χέρι της Αναστασίας στο δικό μου. "Νομίζω πως εκπλήρωσα το καθήκον μου. "Είπε εκείνος και η Αναστασία του χαμογέλασε.
"Χαίρομαι και εγώ που σας γνωρίζω. "Του απάντησε εκείνη καθώς η αστυνομία και το ασθενοφόρο έφθασαν στο σπίτι.
"Θα γίνω καλά Βύρωνα. Μην ανησυχείς για εμένα. "Είπε εκείνος καθώς οι γιατροί του έδεναν το χέρι μέχρι να πάει στο νοσοκομείο.
Η Αναστασία πλησίασε τους αστυνομικούς λίγο πριν περάσουν τις χειροπέδες στον Αλεχάντρο. Τον σήκωσε από κάτω και του έφερε με δύναμη τα χέρια πίσω στην πλάτη. Τον έσπρωξε πάνω στον τοίχο με αρκετή δύναμη για να μην μπορεί να της εναντιωθεί."Αυτό ήθελα τόσο πολύ να το κάνω εγώ εδώ και καιρό. "έλεγε καθώς τις περνούσε στα χέρια του. "Πάρτε τον! "Είπε στους αστυνομικούς όπου και τον οδήγησαν στο περιπολικό.
Την αγκάλιασα για να μπορέσω να την ηρεμήσω. Ένιωθα το σώμα της να σταματάει αν τρέμει μέσα στα δύο μου χέρια. Και τώρα ξέρω πως πλέον είναι η δική μου γυναίκα. Πως κανένας δεν θα μου κλέψει μία θέση δίπλα της και στην καρδιά της.
"Πάμε να φύγουμε από εδώ αγάπη μου. Αυτό το μέρος δεν σου κάνει καλό. "Της είπα εγώ και εκείνη κοντοστάθηκε.
"Δεν μπορώ να αφήσω την Βικτώρια εδώ μέσα. "
"Η Βικτώρια μας περιμένει στο σπίτι μας . Είναι εκεί από το πρωί που μου τηλεφώνησε. "Της είπα και μου κράτησε το χέρι για να βγούμε από το σπίτι μαζί.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας Και Παρανομία!
RomanceΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...