7. Η απειλή φέρνει κρυμμένες αλήθειες!

1.2K 93 37
                                    

Βύρωνας!

Όταν μπήκα στο δωμάτιό μου , άρχιζα να βγάζω τα ρούχα μου για να κάνω ένα μπάνιο. Είχα κλείσει τα μάτια καθώς ξεκούμπωνα τα κουμπιά και στο μυαλό είχα μονά εκείνη . Να φιλάει το σώμα μου με τον τρόπο που μου αρέσει και να με ανάβει ακόμα πιο πολύ με τα χείλη της. Γλώσσα της να διασχίζει το σώμα μου και με τα χέρια της να αποθεώνει το υπόλοιπο σώμα μου.

Για εκείνη έχω χάσει το μυαλό μου. Γιατί τρελαίνει το σώμα και το μυαλό μου. Μέσα μου η επιθυμία να γίνει δική μου μεγαλώνει. Θέλω να χαϊδέψω το σώμα της με τα χέρια μου και με τα χείλη μου. Κάθε σημείο του κορμιού της να ανήκει σε εμένα και μόνο. Έτριψα το κεφάλι μου και πήρα μία ανάσα για να συνέλθω από αυτές τις σκέψεις.

Σήμερα παραλίγο να την χάσω για πάντα από την ζωή μου και ένιωσα φόβο και τρόμο μαζί. Θέλουν να την βγάλουν από την μέση και εγώ δεν θα τους το επιτρέψω αυτό. Κανείς δεν θα μου την πάρει. Ότι και να θέλει το γεράκι από εκείνην , για οποιαδήποτε συμφωνία.

Μόλις έκανα μπάνιο, κοίταξα τον υπολογιστή μου. Είχα ένα μήνυμα , μία απειλή και μία προθεσμία μαζί. Απόφαση ζωής ή θανάτου. Και στις δύο περιπτώσεις εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω και τα χάνω όλα. Κατέστρεψα το μήνυμα με θυμό. Δεν υπήρχε περίπτωση να σκοτώσω την Φαίδρα. Αλλά δεν ήξερα τι άλλο να κάνω. Μέχρι το δεύτερο μήνυμα που επρόκειτο για ένα βίντεο. Δεν αστειευόταν και δεν έπαιζε. Σαν να γνώριζε πως δεν μπορώ να σκοτώσω την Φαίδρα. Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. Όχι.

Βγήκα έξω στο μπαλκόνι για να πάρω λίγο αέρα και να τελειώσω το τσιγάρο μου. Είδα την κουρτίνα από το δικό της δωμάτιο να κυματίζει εξαιτίας του αέρα. Έπιασα το όπλο μου από το κομοδίνο με το χέρι μου να τρέμει για πρώτη φορά. Το έστρεψα προς τα εκείνη και πήρα το γνωστό ύφος μου , ένα κενό και ψυχρό. Σαν να είχα ένα ακόμα θύμα μου.

Όμως δεν μπορώ να το κάνω σε εκείνη . Δεν μπορώ να σκοτώσω την μοναδική γυναίκα που έχω αγαπήσει. Πέταξα το όπλο μου με δύναμη πάνω στο κρεβάτι και κάθισα στο πάτωμα κλαίγοντας σαν παιδί. Είχα τόσο θυμό μέσα μου και πόνο. Βρισκόμουν σε αδιέξοδο. Δεν είχα επιλογή και αυτό με διέλυε. Ένιωθα ανίκανος να την προστατέψω και εκείνη έχει πιστέψει σε εμένα.

Πέρασα όλο το βράδυ και όλη την υπόλοιπη μέρα στο δωμάτιό μου. Με τις σκέψεις μου και τις απειλές να γυρίζουν στο μυαλό. Να μην μπορώ να κοιμηθώ και να μην ξέρω πως να σώσω αυτούς που αγαπώ. Απέφυγα να συναντηθώ μαζί της γιατί ένιωθα ικανός να την καταστρέψω χωρίς να το θέλω. Στάθηκα στο παράθυρο βλέποντας ξανά και ξανά το βίντεο. Και όταν γύρισα προς το παράθυρο της, την είδα στο κρεβάτι της αρκετά αποκαλυπτική.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now