35. Έρωτας και παρανομία!

1.7K 69 35
                                    

Αναστασία!

Κάποιος μας σημάδευε από μακριά. Ένα  κόκκινο  φως από  λέιζερ ερχόταν  από το απέναντι κτήριο όπως και πριν δύο μέρες. Εγω έκλεισα τα μάτια  γιατί  δεν ήθελα να δω το φως να νικάει  το σκοτάδι. Θα έχανα τον Βύρωνα  από την  ζωή μου. Ο πυροβολισμός ήταν τόσο  δυνατός που έκανε το  κορμί μου  να τρανταχτει ολόκληρο. Και τότε άνοιξα τα μάτια μου.

Είδα  τον αρχηγό της αστυνομίας πεσμένο στο έδαφος  , με ανοιχτά  τα μάτια του  και να αναπνέει με μεγάλη  δυσκολία. Πλησίασα το μαύρο  γεράκι και έβγαλα  την μάσκα  από το πρόσωπό του.  Ήμουν  σίγουρη  πως  δεν είχα  απέναντί μου τον Βύρωνα. Δεν του έμοιαζε  ούτε  στο σώμα,  ούτε  στην φωνή. Δεν είχε  την δύναμή του,  την πυγμή του και την σταθερότητά του. Έτρεμε  περισσότερο  και απο εμένα που ήμουν όμηρος.

"Ποιος είσαι εσύ;" είπα  εγώ  επειδή  δεν τον αναγνώριζα και κυρίως  δεν τον έβλεπα  στα σκοτάδια. Αμέσως  απομάκρυνα την βαλίτσα από  εκείνον.

"Το πραγματικό μαύρο  γεράκι..." μου απάντησε  και αμέσως  η αστυνομία κατέφθασε και τον συνέλαβε.

"Αυτός  είναι  το πραγματικό μαύρο  γεράκι." Είπε  ο αρχηγός τους με αρκετή  δυσκολία  και ύστερα έκλεισε τα μάτια του.

Βγήκα  από το  στενό  και στηρίχτηκα στον πέτρινο  τοίχο  του μαγαζιού. Η Βικτώρια  έτρεξε  αμέσως  κοντά μου  μόλις  με είδε και  εγώ  την αγκάλιασα.

"Δόξα το Θεό, είσαι  καλά ..." Έλεγε τρομαγμένη. " Ανησύχησα για  εσένα. Δεν καταλαβαίνω τι  συνέβη εδώ."

"Είμαι  καλά. Ο αρχηγός είναι  νεκρός.   Σε ευχαριστώ  Πέτρο  που  την έσωσες. " γυρισα και ειπα στον  άντρα που βρισκόταν ακριβώς πίσω της. " τι συνέβη; που είναι  ο Βύρωνας;" έλεγα  εγω αναστατωμένη.

"Εδώ!" Είπε  βγαίνοντας μέσα  από  το  μαγαζί και εγώ  έτρεξα στην αγκαλιά του. " Όλα  τελείωσαν αγάπη μου.  Όλα. Δεν πρόκειται τίποτα να μας χωρίσει απο εδω και πέρα. "Μου έλεγε εκείνος  ενω με έσφιγγε  στο σώμα του  και  με φιλούσε στα χείλη.

"Υποσχεσου το!" Του έλεγα  εγώ δαγκώνοντας τα χείλη μου ελαφρά.

"Στο υπόσχομαι αγάπη μου. Δεν πρόκειται  ποτέ να σε αφήσω ξανά. Σε  αγαπάω με όλη μου την δύναμη." Μου έλεγε εκείνος  χαϊδεύοντας το πρόσωπό μου. "Τώρα  αγκάλιασέ με. Το έχω  ανάγκη. "

"Ο Βύρωνας βρήκε τον άνθρωπο που  πήγε  να σε σκοτώσει  Αναστασία και έτσι τον έβαλε  στην  θέση του  , ως μαύρο γεράκι, για να φανεί πως εκείνος σκότωσε  τον  αρχηγό της αστυνομίας." Εξήγησε  ο  Πέτρος  και ύστερα  μπήκε  στο στενό για να κρύψει την βαλίτσα.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now