23. Σε αδιέξοδο!

790 65 24
                                    

Βύρωνας!

Κάποια στιγμή ένα μαύρο αυτοκίνητο με εκτυφλωτικά φώτα μπήκε στην αποθήκη , διαλύοντας την σφραγισμένη  πόρτα  και σπέρνοντας τον πανικό. Ο οδηγός άρχισε να πυροβολεί τους άντρες του γερακιού. Ενώ μια γυναίκα με καλυμμένο το πρόσωπο άρχισε να με βοηθάει να λυθώ για να αποδράσω. Με το όπλο και με αρκετό φόβο άρχισε να ρίχνει σφαίρες στις αλυσίδες , μέχρι να σπάσουν.

"Αλίκη;" Είπα εγώ επειδή την κατάλαβα από το βλέμμα της και τον τρόπο που σημάδευε.

"Νομίζω αυτό το χρειάζεσαι."Μου το έδωσε μόλις ελευθερώθηκα για να φύγουμε.

"Πως με βρήκες ;" την ρώτησα μόλις καταφέραμε να βγούμε .

"Σε ακολούθησα μετά το τηλεφώνημα γιατί διαισθανόμουν πως δεν ήταν για καλό. Και έτσι είμαστε πάτσι. " Είπε εκείνη και η πόρτα του αυτοκινήτου άνοιξε. "Είχα λίγη βοήθεια όμως. Μην μου θυμώσεις. " είπε  γιατί  από το αμάξι  κατέβαινε  ο πατέρας μου.

"Δεν θα σε άφηνα και για δεύτερη φορά. " Είπε ο πατέρας μου.

"Δεν πρόκειται να σε εμπιστευτώ ποτέ. Μα σε ευχαριστώ που με έσωσες." Του είπα ψυχρά και κοφτά. Αμέσως έκανα να φύγω , αφού τώρα πλέον ήμουν ελεύθερος.

" Το ξέρω. Μα εγώ έχω την λύση που χρειάζεσαι." Μου είπε εκείνος και με σταμάτησε. "Ξέρεις που θα με βρεις αν δεχτείς την βοήθειά μου." Είπε εκείνος όσο εγώ του είχα ακόμα γυρισμένη την πλάτη.

Προχωρούσα προς το αυτοκίνητο με την Αλίκη να με ακολουθεί από πίσω αμίλητη. Άκουγα τις ανάσες της και καταλάβαινα πόσο τρομαγμένη ήταν με αυτό  που  έκανε.

"Σε ευχαριστώ που με έσωσες. "Της είπα εγώ κρατώντας τα χέρια της.

"Ο πατέρας σου είναι τρελός. Δεν έχω μάθει να ρίχνω με όπλο και ειδικά αν ο στόχος έχει να κάνει με εσένα. Κοντεύω να τα παίξω . Αν σε τραυμάτιζα; Χριστέ μου , θα μπορούσα να σε σκοτώσω εγώ... " Έλεγε εκείνη τρέμοντας." Υποσχέσου μου πως δεν θα ξανά μπλέξεις έτσι. Φοβήθηκα πως θα σε χάσω Βύρωνα και ήταν ότι χειρότερο μπορούσα να νιώσω." Μου είπε και με αγκάλιασε αυθόρμητα.

"Τελείωσε αυτό Αλίκη. Θα σε γυρίσω σπίτι."

"Θα πας σε εκείνη έτσι;" Μου είπε ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής της . Μου έκλεισε τον δρόμο έξαλλη. "Δεν σε πιστεύω Βύρωνα. Όχι δεν θα πας σε εκείνο το σπίτι. Ξέχνα αυτή την γυναίκα. Σε έχει καταστρέψει. Δεν σε αφήνω εγώ να το κάνεις. Δες τι πέρασες εξαιτίας της. "

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now