24. Προδοσία!

799 65 40
                                    

Βύρωνας!

"Βύρωνα σε θέλω τόσο πολύ. Έστω για μία φορά , για πρώτη φορά." Είπε εκείνη και αμέσως απομακρύνθηκα. Η φωνή δεν ήταν της Αναστασίας παρά την ομοιότητα που είχε η εμφάνισή της από την ζάλη μου. "Και πρώτη φορά;"αναρωτήθηκα λέγοντας τα λόγια της.

Σηκώθηκα απότομα από τον καναπέ και πήγα προς στο μπάνιο. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου για να συνέλθω. Όσο πιο παγωμένο γινόταν για να μου φύγει η μέθη και να καταλάβω τι έκανα. Στήριξα τα χέρια μου στον νιπτήρα και κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Έλεγα πως εγώ δεν μπορεί να είχα κάνει κάτι τέτοιο σε εκείνη. Πως έχω μπερδευτεί από το ποτό. Σίγουρα πρέπει να  είναι η Αναστασία εκεί.

Επέστρεψα στο σαλόνι και αντί για την Αναστασία υπήρχε μόνο η Αλίκη. "Τι έκανα; "Κατηγορούσα τον εαυτό μου γιατί δεν το χωρούσε το μυαλό μου. "Συγχώρεσέ με . Δεν ήξερα τι έκανα. Πως μας έκανα κάτι τέτοιο; Γιατί με άφησες;" Στηρίχτηκα στον τοίχο.

"Για μένα είσαι τα πάντα, είσαι όλη μου η ζωή. Δεν φαντάζεσαι πως είναι να σε αγαπώ στα σκοτάδια και να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να είμαι μαζί σου. Έπαψα εδώ και πολύ καιρό να νιώθω φίλη σου και αδερφή σου. Θέλω να  βρίσκομαι στην αγκαλιά σου.  Επιθυμώ τα φιλιά σου και τα χάδια σου  με οποιοδήποτε κόστο. "Είπε και με πλησίασε. Έκανε να αγγίξει το σώμα μου, μα σταμάτησε." Και όταν σε ακούω να το λες ή να γίνεσαι χάλια για μία άλλη γυναίκα με διαλύει. Μπορώ να σε αγαπήσω πολύ περισσότερο από εκείνη και χωρίς να χάσεις την ζωή σου. Βύρωνα δεν είμαι αίμα σου , ούτε η κολλητή σου ποια. " Είπε και πήγε να με αγγίξει. Εγώ της κράτησα τα χέρια μαλακά για να την εμποδίσω.

"όχι δεν μπορεί να λες κάτι τέτοιο Αλίκη. Για μένα είσαι η οικογένειά μου και δεν μπορώ να σε δω διαφορετικά. Δεν έπρεπε να συμβεί αυτό που συνέβη. Αν δεν μιλούσες , αν δεν άκουγα τα λόγια σου , θα γινόταν ένα μοιραίο λάθος. Δεν μπορεί να είναι αλήθεια κάτι τέτοιο. " Έλεγα εγώ έχοντας ξεμεθύσει εντελώς μετά από αυτή την αποκάλυψη. Φόρεσα  ξανά  το πουκάμισό μου και το κουμπωσα βιαστικά.

"Για μένα δεν ήταν. Δεν με ένοιαζε αν ήσουν μεθυσμένος και αδύναμος. Ούτε που με αποκαλούσες με το όνομα μιας άλλης γυναίκας. Ήθελα να το ζήσω μαζί σου. Κανένας άντρας δεν έσβησε την επιθυμία μου για εσένα. Βύρωνα..."Μου είπε εκείνη φτάνοντας σε απόσταση αναπνοή από τα χείλη μου. "... αφήσου στα χέρια μου . Δεν είμαι εκείνη μα μπορώ να σε κάνω να με αγαπήσεις. "Είπε και πέρασε ξυστά τα χείλη της από τα δικά μου. Και αυτό επειδή την σταμάτησα εγκαίρως.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now