10. τρέξε!

1.1K 75 20
                                    

Βύρωνας!

Το τηλέφωνο στο δωμάτιο χτύπησε. Κάτι που με ανησύχησε ιδιαίτερα. Σήκωσα το ακουστικό και δεν μίλησα. Ήξερα ποιος βρισκόταν στην γραμμή. Κοίταξα για μία στιγμή την Φαίδρα. Ήξερα πως ήρθε η ώρα. Για την απόφαση που δεν είχα μέχρι τότε. Η προθεσμία είχε λήξει.

"Βύρωνα ήμαστε έξω από το ξενοδοχείο. Έχεις την απόφαση;" είπε εκείνος και έτρεξα στο μπαλκόνι αφήνοντας το ακουστικό να πέσει από τα χέρια μου.

Είδα εκείνον που κρατούσε την αδερφή μου και περίμενε να κατέβω με την Φαίδρα. Να του παραδώσω την γυναίκα που αγαπώ για να σώσω τον μοναδικό άνθρωπο που έχω στην ζωή. Και αν εγώ διάλεγα την Φαίδρα , τότε εκείνη θα πέθαινε μπροστά στα μάτια μου.

Ο θυμός όμως και το πείσμα μου μεγαλώνει περισσότερο.

"Θέλω να μιλήσω στην Αλίκη πρώτα." του ζήτησα πιάνοντας ξανά το τηλέφωνο.

Δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση και αυτό το αδιέξοδο. Δεν υπάρχει νόημα να το καθυστερώ. Θέλω να την ρίξω στην αγκαλιά μου και να της φωνάξω την αλήθεια , όσο και να φοβάμαι πως θα την χάσω. Να της πω πως την αγαπάω και πως προσπάθησα να την σκοτώσω. Δεν μπόρεσα όμως να το κάνω αυτό. Η καρδιά μου δεν άντεχε και γονάτισα κάτω κλαίγοντας απελπισμένα. Είμαι ερωτευμένος μαζί της και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει για κανέναν λόγο.

Τα χείλη της ταιριάζουν με απόλυτη αρμονία στα δικά μου. Θέλω να τα φιλάω συνέχεια γιατί όταν σταματάω νιώθω πως διψάω ακόμα πιο πολύ για αυτά. Λυγίζω στο δάκρυ της και στον αναστεναγμό της. Στην αγκαλιά της όμως γίνομαι ακόμα πιο δυνατός. Από την πρώτη στιγμή που πλησίασα κοντά της ήξερα πως είναι η γυναίκα που θα μου αλλάξει όλη μου την ζωή. Και ως τότε δεν το είχα καταλάβει. Μόνο η καρδιά και το σώμα μου με οδηγούσαν σε εκείνην. Τώρα είναι αργά να κάνω και εγώ πίσω σε αυτόν τον έρωτα.

"Πρόσεχε τι θα κάνεις Βύρωνα..." μου άφησε μία προειδοποίηση και μία απειλή. "Με την φυγή σου ρισκάρεις πολλά. Τέρμα τα κόλπα. Δώσε μου εκείνη και όλα θα ξεχαστούν.

Εγώ προσπάθησα να ξυπνήσω την Φαίδρα όσο πιο ήρεμα μπορούσα. Κατάλαβε με το που άνοιξε τα μάτια της πως μας είχαν βρει.

" τι συμβαίνει Βύρωνα;" είπε τρομαγμένη και αναστατωμένη. Περίμενε να της δώσω μία άλλη απάντηση , κάτι για να μην συμβαίνει αυτό που είδη είχε συμβεί. Της έκανα νόημα να ντυθεί και να μην μιλήσει.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now