Φαίδρα!
Τριγυρνούσα στο κρεβάτι αρκετά αναστατωμένη. Δεν μπορούσα να κλείσω μάτι απόψε. Όλα όσα έγιναν εχθές και τα συναισθήματα που ένιωσα στην αγκαλιά του δεν με άφηναν να ηρεμήσω και να κοιμηθώ. Εκείνος με έσωσε αντί να μου κάνει κακό. Αυτός, ένας δολοφόνος , ένας έμπορος ναρκωτικών , που ανήκει στην πιο μεγάλη οργάνωσης της νύχτας, η αποστολή μου και με κράτησε ασφαλή. Και τότε τρόμαξα με έναν απλό κεραυνό, ο οποίος διέκοψε απότομα τις σκέψεις μου.
Αποφάσισα να μην συναντήσω τον Βύρωνα απόψε και δήλωσα άρρωστη. Από την μία αποφάσιζα να αφήσω αυτήν την αποστολή και να δεχτώ τις όποιες συνέπειες και από την άλλη ήθελα να τον ξανά δω. Ένιωθα το κορμί μου να τον χρειάζεται και να τον επιθυμεί. Κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια μου εκείνος εμφανιζόταν στο μυαλό μου . Δεν θέλω να παραδεχτώ το πόσο ανάγκη τον έχω απόψε.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι σαν να μην με χωράει ο τόπος και στάθηκα μπροστά στο παράθυρο , χαζεύοντας τις σταγόνες της βροχής στο τζάμι. Ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά και ξέρω πως εκείνος είναι η αιτία. Ξεχνάω τα πάντα κοντά του , δεν με νοιάζει ο κίνδυνος .Το μόνο που κρατάω είναι ο τρόπος που με έκλεισε μέσα στην αγκαλιά του. Και αυτό το βράδυ ένιωθα πως τον έχω περισσότερο ανάγκη. Είμαι αστυνομικός , άνθρωπος με καρδιά, ζω την μέρα και υποστηρίζω τον νόμο. Εκείνος είναι η νύχτα, ο εγκληματίας και αυτός που μόλις διέπραξε το χειρότερο έγκλημα από όλα . Ένα έγκλημα καρδιάς. Δύο αντίθετοι άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους. Έχει δίκιο εκείνος. Ο έρωτας και η παρανομία δεν πάνε μαζί. Πως άφησα εγώ να μπερδευτούν τα πράγματα;
Στην αστυνομία δεν εμφανίστηκα και δεν μίλησα ακόμα. Δεν ήξερα τι να κάνω. Για το μόνο που ήμουν σίγουρη είναι πως δεν θα αντέξω να δω τον Βύρωνα με χειροπέδες. Πόσο μάλλον να το κάνω εγώ. Γιατί εκείνος μου δίνει δύναμη να αντέξω και να συνεχίσω να είμαι η Φαίδρα. Από την άλλη φοβάμαι να εμπιστευτώ ακόμα και τον ίδιο μου τον εαυτό. Το γεγονός ότι ανέλαβα εγώ αυτή την αποστολή μου αφήνει τόσα ερωτηματικά και με κάνει καχύποπτη.
Πλησίασα τον σάκο του μποξ και άρχισα να τον χτυπάω μέχρι να εκτονωθώ και να καταφέρω να ηρεμήσω. Το μόνο που κατάφερα είναι να ξεσπάσω σε κλάματα . Κάθισα στο κρεβάτι χωρίς να μπορώ να σταματήσω τα δάκρυα να κυλάνε στο πρόσωπό μου. Ήθελα να τον δω , τον είχα ανάγκη τόσο πολύ που δεν άντεχα να βγω από την ζωή του. Έπιασα το μπουφάν μου και ξεκίνησα για να τον βρω. Όσο και αν ήταν λάθος αυτό, δεν μπορούσα να μην το κάνω. Να μην τον ψάξω, να μην τον αντικρίσω και να μην α;ακούσω την ανάσα του. Όμως μόλις άνοιξα την πόρτα για να φύγω τον βρήκα εκεί, στα σκαλιά της εξώπορτας. Σκούπισα τα μάτια μου και τον αγκάλιασα πριν προλάβει να πει το οτιδήποτε. Εκείνος τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και χάιδεψε τα μαλλιά μου. Άκουγα την βαριά αναπνοή του.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Έρωτας Και Παρανομία!
Любовные романыΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...