Αναστασία!
Άρχισα να συνέρχομαι και να προσπαθώ να καταλάβω τι μου έχει συμβεί. Όταν άνοιξα τα μάτια μου περίμενα πως όλα θα έχουν χαθεί και πως ανήκουν σε ένα κακό όνειρο που είδα. Θα ξυπνήσω και πάλι στο κρεβάτι μου , στο σώμα του Βύρωνα. Όμως ζω ακόμα τον εφιάλτη μου . Κούνησα το κεφάλι μου ελάχιστα και είδα εκείνον να στέκεται μπροστά στο παράθυρο .
"Συνήλθες επιτέλους..." Είπε εκείνος μόλις με είδε να ανοίγω τα μάτια μου και ήρθε κοντά μου.
"Γιατί είσαι εδώ; του έλεγα και σήκωσα το πάνω μέρος του σώματός μου για να ακουμπήσω στο μαξιλάρι. " Δεν θέλω να σε βλέπω μπροστά μου. Και νομίζω πως ήμουν ξεκάθαρη πριν από λίγο ." Είπα επιθετικά.
"Λιποθύμησες στα χέρια μου και τρόμαξα για τα καλά αν θες να ξέρεις. "
"Εσύ τρομάζεις; από πότε; σκοτώνεις ανθρώπους κοιτώντας τους στα μάτια και γίνεσαι δυνατός. Δεν σε νοιάζει η καταστροφή που σπέρνεις γύρω σου μόνο και μόνο για να αφήσεις το σημάδι σου. Τα ίδια έκανες και στην οικογένεια μου. Μην μου πεις πως τρομάζεις με μία λιποθυμία. " φώναξα εγώ επειδή δεν πίστευα σε αυτά που άκουγα.
"Και το ίδιο έχω σκοπό να κάνω στον Βύρωνα." Είπε κοιτώντας με στα μάτια με θυμό και αμέσως μετά άνοιξε την τηλεόραση."Μήπως αυτό σου αλλάζει γνώμη;"
" Βύρωνα..." είπα εγώ κρύβοντας το ανοιχτό μου στόμα με τα χέρια μου. Με τα δάκρυα στα μάτια μου έτοιμα να ελευθερωθούν ξανά ,πλησίασα την τηλεόραση. Δεν μπορούσα να πιστέψω πως τον έβλεπα σε αυτήν την κατάσταση. Διασωληνωμένος και με αρκετά καλώδια που προσπαθούσαν να τον κρατήσουν στην ζωή. Τα μάτια του ήταν ακόμα κλειστά και εκείνος παρέμενε ακίνητος. Δεν άντεχα να τον βλέπω έτσι. " μην του κάνεις τίποτα. Για το θεό. Τι πρέπει άλλο να σου πω για να τον αφήσεις ήσυχο; μην τον πειράξεις. Σε παρακαλώ!" Του ζητούσα κρατώντας το σακάκι του με δύναμη.
"Γίνε γυναίκα μου Αναστασία. " είπε και εγώ αρνιόμουν να δεχτώ κάτι τέτοιο κουνώντας το κεφάλι μου. " Κάντο αν θες ο Βύρωνας να ζήσει. Οι άντρες μου είναι τόσο κοντά του και μπορούν μέσα σε ένα λεπτό να του προκαλέσουν ανακοπή καρδιάς. Μόνο εσύ μπορείς να τους σταματήσεις. " μου εξηγούσε και τότε άρχισα να το βλέπω και με τα μάτια μου.
Ένας άντρας ντυμένος νοσοκόμος τον πλησίαζε αρκετά. Έπιασε το χέρι του που ήταν συνδεδεμένο με τον ορό και ετοίμαζε το φάρμακο που θα εισχωρούσε στον οργανισμό του.
" Γιατί το κάνεις αυτό; Αφού ήθελες να με σκοτώσεις γιατί ζητάς να γίνω γυναίκα σου ;" του έλεγα τρομοκρατημένη και κλαίγοντας ξανά. Έβλεπα με τα ίδια μου τα μάτια να σκοτώνουν τον Βύρωνα. Τον άνθρωπο που αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Θα τρελαθώ στο τέλος. Δεν το αντέχω όλο αυτό. Μόνο εγώ μπορώ να τον σώσω. " σταμάτα τον. Σε παρακαλώ σταματά. Φτάνει. Θα γίνω γυναίκα σου. Θα κάνω αυτό που θες. "Είπα εγώ λίγα δεύτερα πριν σκοτώσουν τον Βύρωνα.
"Είδες που ήταν εύκολο τελικά;" είπε εκείνος και τηλεφώνησε αμέσως.
Μου έκλεισε την κάμερα μόλις είδα τον δήθεν νοσοκόμο να βγαίνει από το δωμάτιο του Βύρωνα. Τουλάχιστον θα είναι ζωντανός εκείνος. Δεν μπορώ να τον αφήσω να τον σκοτώσει επειδή προσπάθησε να μου σώσει την ζωή. Το γεράκι άρχισε να με πλησιάζει χωρίς καρδιά και με ένα κενό βλέμμα.
"Γιατί δεν με σκοτώνεις; είμαι στα χέρια σου και έχεις άπειρες ευκαιρίες για να κάνεις την απειλή σου πράξη. Γιατί όλα αυτά; ξέρω για το σημείωμα και την εντολή που άφησες στον Βύρωνα, τον άντρα που έβαλες να με πυροβολήσει έξω από το σπίτι του, καθώς και την βόμβα στο αυτοκίνητό του. "
"Γιατί δεν μπορώ να σε σκοτώσω Αναστασία. Για αυτό έβαλα τον Βύρωνα να το κάνει. Έπρεπε να βγεις από την μέση για να κλείσω το στόμα σου. Ήξερες πολλά και θα κατέστρεφες τις δουλειές μου. Έτσι λειτουργεί ο νόμος της νύχτας. Όμως δεν μπορώ να το κάνω εγώ ο ίδιος. " είπε και με έφερε σε απόσταση αναπνοής από εκείνον. " μπορώ να σκοτώσω όποιον πάει να σε βλάψει, όποιον προσπαθήσει να σε αγγίξει και να σε πάρει από εμένα. Δεν μπορώ να σκοτώσω όμως εσένα. Οι άντρες μου θα κάνουν τα πάντα για να εκτελέσουν την διαταγή μου ακόμα και αν εγώ μετάνιωσα για αυτήν. Δίπλα μου είσαι ασφαλής." Μου είπε εκείνος και έφυγε από το δωμάτιο.
Πήγα στην πόρτα και κατάλαβα πως ήταν ανοιχτή . Δεν κλείδωσε αυτή την φορά. Ήξερε πως δεν θα το έσκαγα από εδώ πλέον για να μην βλάψω τον Βύρωνα.
{...}
Το επόμενο βράδυ βγήκα από το μπάνιο έχοντας τυλίξει το σώμα μου καλά μέσα σε μία λευκή πετσέτα. Βρήκα πάνω στο κρεβάτι ένα μακρύ μαύρο φόρεμα αστραφτερό , μαύρα πέδιλα και κυρίως ένα λευκό φάκελο.
Κατάλαβα πως ήταν νοσοκομείου. Με τα χέρια μου να τρέμουν προσπαθούσα να το ανοίξω. Ήμουν ταραγμένη για το τι επρόκειτο να δω. Έβγαλα από μέσα ιατρικές εξετάσεις και κατάλαβα πως επρόκειτο για τον Βύρωνα. Είχα τόσο άγχος για να δω το αποτέλεσμα που το έψαχνα σαν τρελή. Δεν ήξερα αν μπορούσα να εμπιστευτώ το γεράκι και αν μου έλεγε απλώς ψέματα. Η καρδιά μου όμως είχε σταματήσει να μου μιλάει και να μου λέει τι να κάνω.
Μόλις το διάβασα έσφιξα τον φάκελο στην καρδιά μου. Έλεγα το όνομά του μέσα στα δάκρυα και στους λυγμούς μου. Ήθελα να ήμουν στο νοσοκομείο μαζί του. Μακάρι να μην τελείωνε ποτέ η ζωή μου στο Παρίσι." Φαίδρα και Βύρωνας για πάντα μαζί." Είπα εγώ μέσα στα αναφιλητά μου. Θα έκανα ότι μπορούσα και ότι περνούσε από το χέρι μου για να ήμουν τώρα μαζί του. " ο Βύρωνας είναι..."
YOU ARE READING
Έρωτας Και Παρανομία!
RomanceΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...