20. Δύσκολο αντιο!

840 65 19
                                    

Αναστασία!

"Σε αγαπάω Αλεχάντρο και σε νοιάζομαι. Επειδή μου φέρεσαι γλυκά και όχι βίαια. Όμως όχι με τον τρόπο που θα ήθελες εσύ. " του είπα εγώ και εκείνος σηκώθηκε απότομα από την καρέκλα και γύρισε την πλάτη του για να μην βλέπω τι του προκαλούν τα λόγια μου. " Δεν μπορώ να σε ερωτευτώ όσο γοητευτικός άντρας και να είσαι. Δεν θέλω να σε πληγώσω ξέροντας τα αισθήματά σου για εμένα. Μα δεν έχουν περάσει ούτε μέρες από τον γάμο μας. Πως μου ζητάς να  αλλάξω  την καρδιά  μου  απο την μία στιγμή στην άλλη."

"Ποια αγάπη Αναστασία; Εκείνον κάλεσες όταν βρέθηκες σε κίνδυνο. Εκείνον χρειαζόσουν εκείνη την στιγμή για να σε σώσει μέσα από τις φλόγες. Είμαι ο άντρας σου και ξέρεις πως θα έδινα τα πάντα για να σε σώσω. Για μία ευκαιρία να σου αποδείξω το πόσο σε χρειάζομαι στην ζωή μου. Όμως εσύ με αρνείσαι. Διαλέγεις με κλειστά τα μάτια ακόμα εκείνον."

"Σε ευχαριστώ που με έβγαλες από εκείνη την αποθήκη και μου έσωσες την ζωή. Όμως αυτό δεν αλλάζει τα αισθήματά μου για εσένα και για τον Βύρωνα. Μην μπερδεύεσαι Αλεχάντρο. Με εκείνον θα είμαι για πάντα ερωτευμένη. Δεν μπορεί να αλλάξει αυτό ότι και να γίνει. Ακόμα και αν δεν πρέπει να τον ξανά δω, ακόμα και αν δεν μπορώ να ζήσω μαζί του. Δεν μπορώ να τον ξεχάσω. Η καρδιά μου χτυπάει για εκείνον και μόνο. " Του έλεγα εγώ και με πείραζε που τον πλήγωνα. "όμως δεν μπορώ να κάνω αλλιώς . Με τον οποιονδήποτε τρόπο , εσύ με έχεις."

"Δεν μου αρκεί να έχω το σώμα σου και τον φόβο σου, αν δεν έχω την καρδιά σου. Αναστασία έχω ελπίδες μαζί σου;" με ρώτησε και δεν ήξερα πραγματικά τι να κάνω.

Ήρθε  κοντά  μου γεμάτος  απελπισία και  πόνο  στα μάτια του  και στις ανάσες του. Μου κρατούσε τα χέρια  θέλοντας να ακούσει ενα ψέμα.

"Μην το κάνεις ακόμα πιο δύσκολο. Αλεχάντρο δεν σου αρκεί που θα μείνω δίπλα σου για όλη την υπόλοιπη ζωή μου;"

"Παρόλο που σε πρόδωσε και όλα τα έκανε για να σε φέρει σε εμένα; Σου είπε ψέματα μόνο και μόνο για να εκτελέσει τις εντολές μου. Αλλάζει γυναίκες καθημερινά και δεν νοιάζεται για καμία από αυτές. Ήσουν και εσύ στην λίστα του. Μία κόντρα του προς εμένα είσαι εσύ για αυτόν. Το είδες και με τα μάτια σου." Με πλησίασε στο κρεβάτι.

"Πόνεσα πολύ μετά από αυτό. Μα δεν ήταν αρκετό για να τον ξεχάσω. Όπως και την κάθε στιγμή που έζησα μαζί του." Του είπα και εκείνος πήγε προς την πόρτα με γρήγορο βηματισμό από τον εκνευρισμό του. "Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα μπορέσω να είμαι μαζί του. Εσύ έγραψες το τέλος μου με τον Βύρωνα."

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now