2. Χόρεψε μωρό μου!

2K 133 8
                                    

Φαίδρα!

Το επόμενο κιόλας βράδυ είχε φτάσει. Έστρωσα το φόρεμά μου για να καλύψω ότι μπορώ από το σώμα μου, επειδή ήταν εκτεθειμένο μπροστά στα μάτια όλων των αντρών. Άκουγα την μουσική και προσπαθούσα να συγκεντρωθώ στο χορό μου και στην διακίνηση ναρκωτικών. Μία παράνομη και ισχυρή ουσία, από τις απαγορευμένες , θα κυκλοφορήσει απόψε και έπρεπε να έχω τον νου μου σε αυτό.

Αντιθέτως εγώ ένιωθα την καρδιά μου να τρεμοπαίζει. Ανυπομονούσα να δω εκείνον. Σαν να μετρούσα τα λεπτά για να φτάσει εκείνη η στιγμή. Όσο όμως εκείνος δεν εμφανιζόταν στο μαγαζί εγώ δεν μπορούσα να παίξω τον ρόλο μου. Νιώθω μία τεράστια έλξη για εκείνον που δεν μπορώ να καταλάβω και να δικαιολογήσω. Δεν μπορώ να αντισταθώ σε εκείνον. Με τραβάει επάνω του σαν μαγνήτης.

Μπορεί τα ρούχα, το μακιγιάζ, τα φώτα και η μουσική να προκαλούσαν τις άγριες αισθήσεις και σκέψεις των ανδρών, εγώ όμως δεν είχα καθόλου διάθεση. Έκανα μία στροφή και χαμήλωσα το βλέμμα μου. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς γινόταν με εμένα.

"Τι έχεις πάθει Αναστασία;" έλεγα στον εαυτό μου κουνώντας μόνο τα χείλη μου. Αυτό ήταν το πραγματικό μου όνομα. Αναστασία.

Και η νύχτα κύλησε κάπως έτσι. Με εκείνον άφαντο και εγώ μπερδεμένη με τις σκέψεις μου. Μέχρι την στιγμή που ένας από τους μπράβους του μαγαζιού με πλησίασε και άνοιξε την πόρτα.

"Ακολούθησέ με." Είπε εκείνος σαν προσταγή και έτεινε το χέρι του για να με βοηθήσει να κατέβω.

Σταμάτησα τον χορό και του έδωσα το χέρι μου. Έπρεπε να τον ακολουθήσω για να φτάσω στο τέλος. Εκείνος με οδήγησε στο κόκκινο δωμάτιο. Μια σουίτα ιδιωτική και απομονωμένη από το υπόλοιπο μαγαζί. Κόκκινοι αναπαυτικοί καναπέδες, προσωπικό μπαρ και έναν μεγάλο στύλο στο κέντρο του δωματίου.

"Να περιμένεις!" Είπε κοφτά εκείνος και έκλεισε την πόρτα με δύναμη .

Άρχισα να ανησυχώ γιατί δεν ήξερα τι να φανταστώ και τι να περιμένω. Κρατούσα την καρδιά μου με αγωνία, ενώ για πρώτη φορά ένιωθα πεταλούδες στο στομάχι.

"Ώστε η γυναίκα πειρασμός ακούει στο όνομα Φαίδρα. " είπε μια βαθιά αντρική φωνή που με έκανε να ανατριχιάσω ολόκληρη από ευχαρίστηση στο άκουσμά της.

Όλες οι σκέψεις μου σταμάτησαν να υπάρχουν και χαμογέλασα στα κρυφά. Γιατί θα τον έβλεπα και αυτό ήταν που περίμενε η καρδιά μου αυτή την νύχτα. Τα μάτια του, το άρωμά του , την υφή του κορμιού του και την γεύση των χειλιών του.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now