22. Εκείνος για εμένα!

822 62 20
                                    

Αναστασία!

Ένιωθα το σώμα μου νεκρό. Δεν μπορούσα να ξέρω. Τα μάτια μου κλειστά και τα δάκρυά μου ασταμάτητα, όπως και εκείνος. Πάλεψα, μα η δύναμή του ήταν περισσότερη από την δική μου. Και τώρα δεν άκουγα τίποτα. Ούτε την ανάσα του , ούτε τους παλμούς της καρδιάς μου.

Κάποιος άρχισε να χτυπάει με φόρα την πόρτα. Και τότε άνοιξα τα μάτια μου. Ένιωθα το κορμί μου να μουδιάζει και να τρέμει από ελπίδα. Βρήκα την φωνή μου και την δύναμή μου.

"Βοήθεια! Παρακαλώ κάποιος να με βοηθήσει..." έλεγα και έχωσα μία γονατιά στα πλευρά του γερακιού.

" που νομίζεις ότι το έβαλες;" είπε εκείνος μόλις έβγαλε την ζώνη του.

Σύρθηκα με τα γόνατα στο κρεβάτι για να ξεφύγω και να τρέξω στην πόρτα. Ξέρω πως ήταν εκείνος, αυτός που προσπαθούσε να με σώσει και να με προστατέψει. " Αναστασία!" Φώναξε το όνομά μου και επιβεβαιώθηκα.

"Βύρωνα..." τον ζητούσα βλέποντας ξεκάθαρα τις φλόγες θυμού στα μάτια του γερακιού.

Ο Αλεχάντρο όμως με έπιασε από το πίσω πόδι μου και με έφερε κοντά του. Έσκισε το νυχτικό μου με την δύναμή του και το σώμα μου έμεινε εκτεθειμένο μπροστά του.

"Άσε με για το θεό. Αλεχάντρο σε παρακαλώ." Του ζητούσα και με τα σκισμένα κομμάτια του νυχτικού μου έκρυβα το σώμα μου.

"Άστη τώρα κάθαρμα." Φώναξε ο Βύρωνας που έσπασε την πόρτα. Επιτέθηκε στο γεράκι και τον χτύπησε με δύναμη στο πρόσωπο. "Αγάπη μου;" με πλησίασε μόλις ο Αλεχάντρο έπεσε κάτω για να δει αν είμαι καλά.

"Φύγε μακριά της. Πως μπαίνεις με αυτόν τον τρόπο στο σπίτι μου;" του απάντησε ο Αλεχάντρο και του ανταπέδωσε το χτύπημα.

"Κάθαρμα. " έλεγε ο Βύρωνας και πιάστηκαν στα χέρια. Τον χτυπούσε με μανία. Τα χέρια του γεμάτα από το αίμα του Αλεχάντρο. Το ίδιο  έκανε και ο Αλεχαντρο με τον Βύρωνα.  Κατι που θύμωνε και τους δυο. "Κανείς δεν μπορεί να με σταματήσει όταν πρόκειται για εκείνη." του φώναξε εκείνος μόλις  τον έσπρωξε  με δύναμη πάνω στον τοίχο.

Εγώ ήμουν σοκαρισμένη και φοβισμένη . Τα είχα χαμένα. Έβλεπα τι γινόταν εκείνη την στιγμή μα δεν έλεγα να το καταλάβω και να το πιστέψω. Νόμιζα πως ο Βύρωνας δεν θα κατάφερνε να με σώσει.

"Πάρε αυτό αγάπη μου." Μου είπε και μου έδωσε το μπουφάν του για να καλύψω το γυμνό σώμα μου. " φεύγουμε από εδώ αμέσως.  " μου έλεγε και με κράτησε από το χέρι για να φύγουμε.

Έρωτας Και Παρανομία!Where stories live. Discover now