Αναστασία!
Άνοιξα τα μάτια μου και διαπίστωσα πως βρισκόμουν μόνη μέσα σε μία παλιά αποθήκη. Το κεφάλι μου ακόμα βαρύ από το υπνωτικό. Έκανα να σηκωθώ και να φύγω. Όμως δεν μπορούσα, ήμουν σφιχτά δεμένη πάνω σε μία καρέκλα της. Δεν μπορούσα να κουνήσω τα χέρια και τα πόδια μου γιατί τα σχοινιά που με είχαν δέσει πόναγαν τους αστραγάλους και τους καρπούς μου. Μόνο τα μάτια μου ήταν ανοιχτά , αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω το που βρίσκομαι . Το μόνο που έβλεπα είναι έναν τύπο με καλυμμένο πρόσωπο να με ελέγχει συνέχεια. Λες και μπορούσα να πάω πουθενά!
"Φαγητό."Μου πέταξε την επόμενη φορά που με επισκέφθηκε λες και είμαι κάποιο ζώο. Ύστερα μου τράβηξε την ταινία από το στόμα. Στην αρχή φώναξα και εκείνος έπιασε με δύναμη το πιγούνι μου.
"Ποιος είσαι; Τι θες από εμένα; "Τον ρώτησα εγώ κοιτάζοντας τον στα μάτια. "Απάντα!"Άρχιζα να φωνάζω και μου κράτησε το σαγόνι επώδυνα.
"Καλή διαμονή κούκλα."Μου φώναξε εκείνος για να μην απαντήσει στις ερωτήσεις μου.
"Το γεράκι θα έρθει και θα με πάρει από εδώ. Δεν ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις." Τον απείλησα εγώ για να μην του δείξω πως ανησυχώ και πήρα πίσω το πρόσωπό μου για να μην με ακουμπάει αυτό το σιχαμένο υποκείμενο.
Πλέον δεν ξέρω ποιον να πιστέψω και ποιον να εμπιστευτώ. Η ζωή μου βρίσκεται σε κίνδυνο. Πρώτα το γεράκι και τώρα αυτοί. Γιατί ; τι κακό έχω κάνει; Και σε ποιον; Εκεί που έλεγα πως δεν φοβάμαι τίποτα και κανέναν εξαιτίας του γερακιού , τώρα τα έχω χάσει εντελώς. Όμως εκείνος δεν έπρεπε να καταλάβει τον φόβο μου.
"Δεν έχει να κάνει μαζί σου κούκλα. Δεν σου πάει να νευριάζεις. Σε χρειάζομαι για να πιάσω το γεράκι. Η νύχτα έχει τους δικούς της κανόνες. Μην το πάρεις προσωπικά. Ο άντρας σου και το δεξί του χέρι , έκλεψαν από εμένα τα διαμάντια και θα τα πάρω όλα πίσω." Μου είπε εκείνος και κατάλαβα πως ήμουν το δόλωμα για αυτούς και μία παγίδα για τον Αλεχάντρο και τον Βύρωνα.
Όταν άκουσα πως ο Βύρωνας είναι ο στόχος τους θύμωσα και ταράχτηκα περισσότερο. Αν ο Αλεχάντρο τον χρησιμοποιούσε για να με βρουν τότε θα έπεφταν και οι δύο στην παγίδα του. Ούτε ο Αλεχάντρο όμως ήθελα να πάθει κάτι διότι τον νοιάζομαι και ας μην τον αγαπώ. Έπρεπε κάτι να κάνω και εγώ έτσι ώστε να μην τους οδηγήσω κατευθείαν στα χέρια τους.
Δύο τύποι μπήκαν μέσα και άρχισαν να τοποθετούν σε όλο το δωμάτιο φιάλες αερίου . Γύρω από έπιπλα και κουρτίνες. Βρισκόμουν ανάμεσά τους. Το συνέχισαν μέχρι έξω. Ήθελαν να ανατινάξουν το γεράκι ή τον Βύρωνα. Μαζί με αυτούς και μένα. Του ενός του έπεσε το κινητό κάτω και αυτό κατρακύλησε κάτω από το τραπέζι χωρίς να το δει.
YOU ARE READING
Έρωτας Και Παρανομία!
RomanceΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...