Βύρωνας!
Εκείνη κατέβηκε τα τελευταία σκαλιά και με αγκάλιασε αμήχανα και δήλα. Το πόσο πολύ την ήθελα την αγκαλιά της δεν περιγραφόταν. Βγήκα από το νοσοκομείο μόνο και μόνο για να την κρατήσω ασφαλής . Το γεράκι έπαιζε τον ρόλο του αρκετά καλά έτσι ώστε να μου πάρει την γυναίκα που αγαπώ με όλη μου τη καρδιά και πέρα από τα λάθη μου. Με τιμωρούσε με τον χειρότερο τρόπο. Και για μένα ήταν εκείνη και όχι ο θάνατος.
Εγώ όμως δεν την αγκάλιασα. Όσο και αν μου ήταν αδύνατον , δεν την έκλεισα μέσα στα δυο μου χέρια. Δεν μπορούσα να το κάνω όσο το σπίτι ήταν καλωδιωμένο από την μια άκρη του ως την άλλη. Έδωσα μία υπόσχεση στο γεράκι για να μην μου την σκοτώσει. Να μείνω όσο πιο μακριά της μπορώ , να μην την αγγίζω όποτε την βλέπω και να μην την φιλήσω ποτέ ξανά. Και η καρδιά μου υπέφερε πολύ περισσότερο από όσα φανταζόμουν και από όσο περίμενα.
"Τι συμβαίνει Βύρωνα;" Με ρώτησε εκείνη με περιέργεια που έμεινα ακίνητος και κλεισμένος στον δικό μου κόσμο. Που δεν την άγγιζα και την αντιμετώπιζα σαν μία άγνωστη.
"Δεσποινίς Αναστασία έχω την εντολή να σας συνοδεύσω στο δημαρχείο όπου σας περιμένει ο μέλλοντας σύζυγός σας. "Είπα εγώ με φωνή που έτρεμε. Δεν πίστευα σε εμένα. Έπρεπε να την πάρω μαζί μου και να το σκάσουμε. Αλλά φοβάμαι για την δική της ζωή.
Που να βρω την δύναμη να παραδώσω την γυναίκα που αγαπώ σε έναν άλλον άντρα που ξέρω πως ανά πάσα στιγμή θα την κάνει μεγάλο κακό; Και μάλιστα τώρα που είναι ντυμένη με ένα όμορφο νυφικό. Να ξέρω πως δεν θα ξυπνάω δίπλα της και πως δεν θα έχω κανένα δικαίωμα επάνω της. Έσφιξα το χέρι μου μία γροθιά και προσπάθησα να συγκρατηθώ και να παλέψω να παραμείνω μακριά της και αδιάφορος.
"Ξέρω γιατί πρέπει να παντρευτώ το γεράκι. "Απομακρύνθηκε και με κοίταξε μέσα στα μάτια. "Θέλω όμως να μου πεις ευθύς αμέσως αν τον ξέρεις και εσύ τον λόγο."
"Αναστασία πρέπει να ξεκινήσουμε αμέσως." Της είπα και άνοιξα την πόρτα.
"Μίλα που να πάρει η ευχή. Βύρωνα τα ήξερες όλα από την αρχή;"έλεγε εκείνη και εγώ δεν μπορούσα πλέον να τα αρνηθώ.
"Ναι ! "Είπα εγώ και κοίταξα ψηλά απελπισμένα. "ήξερα ποια ήσουν από την πρώτη μέρα που σε είδα στο μπαρ, να χορεύεις ερωτικά σαν την μυστηριώδη γυναίκα που εμφανίστηκε εντελώς τυχαία εκεί. Η αστυνομία έκρυψε τα ίχνη σου καλά δίνοντάς σου μία νέα ταυτότητα και έτσι δεν μπορούσαμε να εντοπίσουμε εύκολα. Το ίδιο το μαύρο γεράκι με έβαλε να σε πλησιάσω για να σε πάω σε εκείνον. Ξέραμε πως εσύ ήσουν η μία από τις δύο κόρες του μεγαλύτερου εμπόρου ναρκωτικών που υπήρξε ποτέ. Το μόνο που δεν ξέραμε είναι πως ανήκες στην άλλη πλευρά. Πως ήσουν αστυνομικός. "Της απάντησα και εκείνη μου άστραψε ένα χαστούκι δυνατό στο πρόσωπο.
YOU ARE READING
Έρωτας Και Παρανομία!
RomanceΜε μία μάτια ένας αληθινός έρωτας. Ο έρωτας είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι για δύο. Αναστασία και Βύρωνας. Το να αντισταθούν ο ένας στον άλλον είναι πάντα αδύνατον. Μια γενναία αστυνομικός με ένα παγιδευμένο παρελθόν. Έρχεται αντιμέτωπη με...