-- Meg tudom oldani. --
- Most mi van? Mit nem tudsz ezen eldönteni? - kérdezte ingerülten barátnőm, Hailey.
- Hát én tudom, hogy tök jó lenne, de a mégsem vagyok biztos - feleltem bizonytalanul.
- Úristen, nehogy már! - háborodott fel.
- De annyi minden megváltozna...
- Jézus, ez legyen a legnagyobb problémád! Erre születtél, basszus és együtt csinálhatnánk végig! Ott lennénk mi is.
Óriási dillemában voltam. Az egyik ismerősöm, Greg, aki jártasabb a filmgyártásban említette, hogy nemsoká az egyik ismerőse belekezd egy nagyobb projektbe. Egy szuper lehetőség lenne. Azt mondta, hogyha beválok én, mint főszereplő, ami az ő elmondása szerint biztos, akkor enyém a szerep. Illetve Rob és Hailey is kapnának szerepet. Nagyon jó lehetőség, de nem tudom menne-e az egyetem mellett.
A nagy elmélkedésemet a telefonom rezgése szakította meg.
- Na, jól van akkor én megyek. Még gyorsan próbálunk egyet, aztán irány haza. Ha nem találkoznánk, akkor puszillak! - ezzel intett, majd kiment.
Hál' Istennek. Ha marad, és előtte olvasom el az üzenetet, akkor biztos, hogy rájön mi a helyzet. Félve, de megnyitottam az SMS-t.
Jake: Nálam, fél óra múlva!
Vegyes érzelmekkel töltött el az üzenet. Egyrészről örültem, hogy újra látom, másrészről pedig... Nos, nem valami barátságosan tűnt a fogalmazás. Még lett volna egy kis dolgom, de Jake nem örül neki, hogyha ilyenkor kések.
Uramisten, néha megijeszt ez a helyzet. Alapból erős, független nőnek tartom magam, de valahogy amikor vele vagyok az más.
A kocsiban ülve a kormányon doboltam és nagyon, de nagyon ideges voltam. Még tíz perc volt, az úgy nevezett "kiszabott időmből". Ki szálltam a kocsiból, majd felbaktattam a harmadikra. Direkt nem lifttel mentem.
Becsengettem, majd egyből nyílt is az ajtó. Mosolygott. Jó hangulatban volt. Látszólag.
- Szia! - magához húzott, majd egy puszit nyomott a számra.
Beterelt a lakásba, majd leültem a kanapéra. Vártam, hogy leül mellém, de nem tette, megállt velem szemben.
- Ki az a nyomorék? - tért rá a tárgya, már kicsit sem kellemes hangnemben.
- Kiről beszélsz? - kérdeztem éles hangon.
Nem szeretem, ha így beszél velem.
- Arról a kis szarháziról, akivel a múltkor az egyetemen parádéztál.
- Nem parádéztam.
- Dehogyis nem! A sok csaj mind el volt ájulva, egyáltalán honnan ismered?
- Még egy clubban ismertem meg, ahová Robbal mentünk el. Egy lány nagyon szereti az egyetemen én pedig megkértem, hogy jöjjön el és lepje meg.
- Oh, Istenem! Nem lehetsz ennyire naiv. Csak azért csinálja, hogy bevágódjon nálad, aztán megfektessen. Ezek mind ilyenek - mondta mérgesen, miközben fel-alá járkált.
- Ezek? - kérdeztem vissza.
- Ezek a popsztár köcsögök.
- Hát ezt nem mondod komolyan! - mondtam egy kis gúnyos hisztérikus nevetéssel.
- De, és még egyszer ne menj a közelébe! - fenyegetőzve felemelte a mutató ujját.
Ezzel betelt nálam a pohár.
YOU ARE READING
Lights on (S.M.)
Fanfiction- Mikor hagyod már abba ezt az inkognitózás és fekszel vissza még egy kicsit? - Öhm.. Izé.. Nekem most mennem kéne - feleltem zavaromban. A melltartó épp a kezembe került, mikor egy gyors mozdulattal kikapta belőle. - Mit csinálsz? - kérdeztem hirte...