🌻Εισαγωγή 🌻

379 28 4
                                    

Η ζωή μου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνω αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που με βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύω τα αγγλικά και το τσέλο μου.

Στο φροντιστήριο όλα κι όλα 5 παιδιά το τμήμα μου• εγώ, η κολλητή μου Ρία, ο κολλητός μου Νίκος και τα δίδυμα Μάκης και Μίνα.

Με τα παιδιά από το φροντιστήριο πάμε στο ίδιο λυκείο. Συγκεκριμένα με τους κολλητούς μου είμαστε και στο ίδιο τμήμα. Εγώ και η Ρία καθόμαστε μαζί,σε ένα θρανίο που το λευκό, αρχικά ,του χρώμα με δυσκολία φαίνεται αφού παντού υπάρχουν χασταγκς, στιχάκια, ονόματα ηθοποιών (κυρίως ξένων, νέων με ιδιαίτερη εμφάνιση ) και κάπου κάπου και μερικές επικίνδυνα απαίσιες καλλιτεχνίες της Ρίας που φανερώνουν το ανιπέρβλητο μη ταλέντο της στη ζωγραφική και μια υπερογκη δόση βαρεμάρας που κυριαρχούσε όταν το δύσμοιρο μολύβι έρχονταν σε επαφή με τη λευκή επιφάνεια του θρανίου.

Ο Νίκος κάθεται ακριβώς από πίσω μαζί με το χαϊδεμένο των καθηγητών. Φυσικά όχι από επιλογή. Αν και από τα λεγόμενα του Νίκου είναι μια χαρά παιδί ο Παναγιώτης. Στην πραγματικότητα ο Παναγιώτης δεν κάνει τίποτα το σπουδαίο για να τραβήξει την προσοχή απλά διαβάζει λίγο περισσότερο... ε και τυχαίνει η μαμά του να είναι πρόεδρος στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και να αποτελεί μια ευχάριστη παρουσία για την πλειοψηφία των καθηγητών που είναι άνδρες.

Όσο για τα δίδυμα είναι ένα χρόνο μικρότερα (πηγαίνουν πρώτη λυκείου ) και έχουμε γενικά καλές σχέσεις. Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πιο κοντά στην Μίνα εγώ και η Ρία. Ο Νίκος δεν κάνει και πολύ παρέα με το Μάκη.
-Ρε Νίκο γιατί δεν τον πιάνεις σε ένα διάλειμμα να κάνετε λίγη παρέα, λέει η Ρία.
-Γιατί πρώτον έχει παρέα,λέει και δείχνει την παρέα του Μάκη, και δεύτερον και κυριότερον που θα σας το λέω ξανά και ξανά δεν...
-Δεν συνάπτουν τα ενδιαφέροντα μας!, απαντάμε παίρνοντας το γνωστό ύφακι του Νίκου ταυτόχρονα με τη Ρία και γελάμε.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Εύχομαι να σας αρέσει!😊
Είμαι καινούργια στο κόσμο του wattpad και χρειάζομαι την στήριξη σας.
Φιλούμπες  μέχρι το επόμενο κεφάλαιο 😙😘😚

Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang