🌻Κεφάλαιο 38🌻

101 12 23
                                    

(Νίκος)

Είναι μέσα καλοκαιριού. Ο ήλιος καίει και κάνει αφόρητη ζέστη. Τα νεύρα μου έχουν γίνει κορδόνια και το ερκοντίσιον ο καλύτερος μου φίλος. Του λέω τα νέα μου, τα προβλήματα μου, αλλά συνήθως δεν παίρνω απάντηση. Του λέω πως θέλω την Αγγελική και ξεφυσάσει.

Τι να κάνει και αυτό;

Εκεί που κάθομαι απέναντι από το μεγαλούργημα της ανθρωπότητας και φίλο καρδιακό aka ερκοντίσιον και μιλάμε σαν φιλαράκια από τον στρατό (Τι μαλακίες λέω;;;), χτυπά την πόρτα μου η μάνα μου.

- Να μπω;;;
- Ναι..

Ανοίγει διστακτικά την πόρτα και μπαίνει μέσα.

- Νικολάκη μου, τις επόμενες τρεις μέρες εγώ και ο μπαμπάς θα πάμε να δούμε τον αδελφό σου. Είσαι οκ με αυτό; Δεν σε πειράζει να μείνεις μόνος σου;

Το ό,τι με λέει Νικολάκη το προσπερνάνε χωρίς να σχολιάσουμε. Ας σταθούμε στο γεγονός ότι θα λείπουν..
ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ!!!!

- Όχι μαμά δεν υπάρχει πρόβλημα. Να πάτε με τον δείτε θα προσέχω εγώ το σπίτι. Μην ανησυχείς για τίποτα, λέω όσο πιο γενναία και πειστικά μπορώ

Με πλησιάζει και με τις παλάμες τις ζουλάει τα μάγουλα μου.

- Άχου το το γλυκό μου το αγοράκι! Πότε μεγάλωσες και εσύ;;

Μου ζουλάει περισσότερο τα μάγουλα και μου φιλάει το μέτωπο. Με κοιτάει για λίγο με αυτό το γλυκοσιχαμερό βλέμμα της ανίδεης μάνας και της χαμογελάω παρακαλόντας να φύγει γιατί παρακολλήσαμε από τα μέλια.

Επιτέλους φεύγει. Σηκώνομαι άκρως σοβαρός και κλείνω την πόρτα μου.

Και τώρα.....

Χορεύω φλος και ότι άλλη βλακεία μου κατεβαίνει.

ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ!!! ΟΥ-ΛΑ-ΛΑ!!! ΜΠΟΜ ΤΣΙΡΙΜΠΟΜ ΤΣΙΡΙΜΠΟΜ ΤΣΕ ΤΣΕ!!! ΓΕΑ ΟΥ ΓΕΑ!!! ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΤΕ!!! ΑΜΠΕ ΜΠΑ ΜΠΛΟΜ !!! ΤΟΥ ΚΙΘΕ ΜΠΛΟΜ!!! ΑΚΑΤΑ ΜΑΚΑΤΑ ΣΟΥΚΟΥΤΟΥ ΜΠΕ!!! ΟΕΟ ΟΕΟ!!!

Αφού ξεδώσω για τα καλά. Κάθομαι πίσω στη καρέκλα του γραφείου μου και κοιτώ σοβαρά και αυστηρά το ερκοντίσιον.

Πρώτη σκέψη: Πρέπει να κάνουμε κάτι τρομερά συναρπαστικό και συνταρακτικό όσο θα λείπουν. Δεύτερη σκέψη: Θα τηλεφωνήσω στα κορίτσια.

Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️Where stories live. Discover now