ΠΛΕΥΡΑ ΝΙΚΟΥΠάνε τώρα δύο μέρες από τότε που τα κορίτσια μου μίλησαν για το θέμα "Χρύσα- Αλέξ". Είχα αντιληφθεί ότι κάτι υπάρχει στον αέρα, αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία. Δεν τις πίεσα ποτέ να μου πουν τα προσωπικά τους παύλα ερωτικά τους. Γιατί πολύ απλά, δεν χρειάζεται! Έρχονται κάποια στιγμή από μόνες τους και μου εκμυστηρεύονται τι τους απασχολεί. Για αυτά τα θέματα μιλάμε πάντοτε ανοιχτά οι τρεις μας. Αυτές ζητούν την αντρική μου γνώμη και εγώ τη δική τους αντίστοιχα.
Το γεγονός ότι ο Άλεξ νομίζει ότι τα έχω με την Χρύσα με ξεπερνά.😄 Όταν μου το είπαν τα κορίτσια δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω. Το στομάχι μου πονούσε τόσο πολύ από τα γέλια που με δυσκολία μπορούσα να αναπνεύσω. 🤣 Νταξ, πέρα από αστείο είναι και γελοίο. Άκου εγώ με τη Χρύσα;! Πάντως όσα χρόνια ξέρω τη Χρύσα, δεν την έχω ξαναδεί να αγχώνεται έτσι για τη γνώμη που έχει κάποιος για αυτή.
Σαν σωστός κολλητός πρέπει να δράσω. Πρέπει να βοηθήσω τη κολλητή μου πάση θυσία. Το μόνο που μου μένει να σκεφτώ είναι πως θα βγάλω την ιδέα από τον Άλεξ και θα του κάνω ξεκάθαρο ότι με εμένα και τη Χρύσα δεν τρέχει τίποτα.
Σκέφτηκα παρά πολλά σενάρια. Μα τίποτα αρκετά καλό. Ώσπου... ΙΔΕΑ!!! Μου ήρθε αναλαμπή και ναι το σχέδιο θα μπει σε εφαρμογή!(Χρύσα)
Είμαι τυλιγμένη με μια κουβέρτα, κάθομαι στο κρεβάτι μου οκλαδόν και το βλέμμα μου έχει κολλήσει στα φύλλα της ντουλάπας, που βρίσκεται απέναντι μου. Η σκέψη μου τρέχει όπως το νερό σε ένα ορμητικό ρυάκι. Προσπαθώ να συνδυάσω εικόνες και λόγια. Μα το παζλ έχει πολλά κομμάτια και δυσκολεύομαι. Τι συνέβη εκείνη τη μέρα στο ωδείο στον Άλεξ; Μήπως αυτό έχει κάποια σχέση με την τωρινή συμπεριφορά του; Μπα, όχι. Η Ρία λες να είχε δίκιο; Λες ο Άλεξ να ζηλεύει; Και γιατί να ζηλέψει εμένα; Είναι όμορφος, πάει τρίτη και μπορεί να κάνει ότι θέλει, με οποία θέλει. Γιατί ασχολείται με το τι κάνω εγώ; Λες να του αρέσω καθόλου; Καημενούλα Χρύσα κανείς ανεκπλήρωτα όνειρα. Ο Άλεξ να θέλει εσένα;!😒 Όνειρο απατηλό Χρύσα και πολύ αστείο.
Το συλλογισμό μου σταματά ο ήχος του τηλεφώνου. Ο Νίκος. Σηκώνω το τηλέφωνο και από την άλλη γραμμή ο κολλητός μου λέει ακατανόητες ασυναρτησίες. Το μόνο που λέω ενώ προσπαθώ να καταλάβω τι λέει είναι : "Εεεε;;;".
(Νίκος)
Το σχέδιο είναι σίγουρη επιτυχία. Το μόνο που θα χρειαστώ είναι τη βοήθεια του Πέτρου και λίγη υποκριτική ικανότητα. Του στέλνω μήνυμα να έρθει λίγο νωρίτερα στην προπόνηση. Φτάσαμε και οι δύο περίπου δεκαπέντε λεπτά νωρίτερα και του εξήγησα περιληπτικά την κατάσταση, χωρίς να πω περαιτέρω πράγματα, απ' όσα χρειάζεται να ξέρει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Fiksi RemajaΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...