🌻Κεφάλαιο 34🌻

114 11 10
                                    

Σήμερα δώσαμε το τελευταίο μάθημα και φτου ξελευτερία.

Το καλοκαίρι είναι γεγονός. Παγωτά και θάλασσα σας έρχομαι!!!

Ο Άλεξ εδώ και μια εβδομάδα μου έχει πει ότι θα με πάει κάπου το Σαββατοκύριακο. Ένας θεός ξέρει που είναι αυτό το κάπου. Μου είπε πως είναι μια ώρα δρόμο έξω από την πόλη, αλλά με τη μηχανή θα κάνουμε λιγότερο.

Όσο και αν τον πίεσα δεν μου έλεγε που θα πάμε.

- Αν σου πω δεν θα είναι έκπληξη. Έχε λίγη υπομονή, έλεγε και ξανάλεγε.

Μπούρδες άμα δεν μάθω θα σκάσω.

[...]

Πήρα την συγκατάθεση των γονιών μου αφού η μάνα μου φρόντισε να με ενημερώσει κρυφά από το Δράκουλα για τα προφυλακτικά.

Δηλαδή έλεος!!!Πόσο πιο άβολο;!!

Για να πω την αλήθεια μου έχει περάσει από το μυαλό αυτό το "επόμενο βήμα", αλλά μέχρι εκεί. Με τον Άλεξ δεν το έχουμε συζητήσει. Αυτό το θέμα δεν χωράει συζήτηση. Είναι βλέμματα. Μόνο από το βλέμμα του άλλου μπορείς να καταλάβεις ότι σε θέλει.

Αυτό το ερωτικό βλέμμα το έχω εισπράξει αρκετές φορές. Μα δεν νιώθω έτοιμη ακόμα και όποτε πήγε να γίνει κάτι απλά δεν το συνεχίσαμε.

[...]

Έφτιαξα τα λιγοστά πράγματα που θα χρειαζόμουν και τα έβαλα σε ένα σακίδιο πλάτης. Πιτζάμες, ένα ντύσιμο καθημερινό,τα μπανιερά μου και εσώρουχα. Τίποτα παραπάνω από τα απαραίτητα.

Λόγω του ότι θα είμαστε πάνω στο μηχανάκι μου είπε ο Άλεξ να μην κουβαλήσω πολλά πράγματα.

Είπε σε γυναίκα να μην κουβαλήσει πολλά πράγματα.(εδώ γελάμε δυνατά)😂

Νταξ έκανα ότι μπορούσα.

Ο χαρακτηριστικός ήχος μηνύματος ακούστηκε και η οθόνη αναβόσβησε φευγαλέα.

Άλεξ

Είσαι έτοιμη? Είμαι από κάτω.

Ναι. Κατεβαίνω

Απάντησα στα γρήγορα και έβαλα το κινητό στην τσέπη. Χαιρέτησα τους γονείς μου και βγήκα από το σπίτι. Διέσχισα την αυλή, η οποία για πρώτη φορά μου φάνηκε τόσο μεγάλη και έτρεξα ενθουσιασμένη στον Άλεξ μου.

Ανταλλάξαμε τα πιο πλατιά χαμόγελα και με φίλησε απαλά στα χείλη και μετά στο χέρι όταν προσπαθούσα να ανέβω στο μηχανάκι.

Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang