Η σημερινή μέρα έχει βαλθεί να με επαναφέρει στην πραγματικότητα ,στο βαρετό αυτό μοτίβο που τόσο μισούσα. Δεν μου έφτανε το σχολείο μετά είχα αγγλικά και ενδιάμεσα σε αυτά έπρεπε να διαβάσω για την αυριανή μέρα.
Στις 7 έχω αγγλικά και έχω αφήσει ένα τετράδιο εκθέσεων στο γραφείο να με περιμένει με δύο μισογραμμένες εκθέσεις, που υποτίθεται ότι έπρεπε να έχω κάνει στις διακοπές. Δεν με πειράζει. Είναι ευκολάκι για μένα.
Με τα αγγλικά δεν έχω θέμα. Ίσα ίσα που μ' αρέσουν,απλά το γεγονός ότι μετά από το μάθημα έχω στα βιβλία μου κυκλωμένες ασκήσεις που γράφουν homework δεν με ευχαριστεί ιδιαίτερα.
Με την Μις Κάρεν έχουμε πολύ καλές σχέσεις όλα τα παιδιά. Μας αγαπά αληθινά και μας προσφέρει μια μητρική στοργή. Πολλές φορές με υπερβολικές δόσεις, αφού δεν είχε την τύχη να αποκτήσει δικά τις παιδιά.
Έχω φορέσει τα παπούτσια μου και περιμένω υπομονετικά στα σκαλοπάτια της εξώπορτας να πάει πάρα 10. 18:49, ακουμπώ το χέρι μου στον τοίχο για να στηριχτώ και σηκώνομαι. Ανυπομονώ να δω την κυρία μου που τόσο μου έχει λείψει και να σχολιάσουμε τα γκομενικά των σελέμπριτι με την Ρία στο διάλειμμα.
Περπατάω σχεδόν χοροπηδιχτά. Περπατάω στην μέση του δρόμου. Δεν διατρέχω κάποιον κίνδυνο. Η γειτονιά είναι ήσυχη και δεν κυκλοφορούν και πολλά αυτοκίνητα.
Σηκώνω το βλέμμα μου και χαζεύω τις χρωματιστές πολυκατοικίες. Αν και έχει σουρουπώσει,το ελάχιστο φως που προσφέρουν η πελώριες λάμπες του δρόμου με βοηθούν να διακρίνω την ομορφιά των πολύχρωμων σπιτιών.Ξαφνικά ένα εκτυφλωτικό φως έρχεται από πίσω μου και δύο απότομα κορναρίσματα με κάνουν να πεταχτώ.
-Μαλάκα,φωνάζω ενώ βλέπω τον νεαρό που παραλίγο να με πατήσει με το μηχανάκι του να γυρνάει και να με κοιτάει για 3 δεύτερα.
Πάγωσα. Εγώ δεν βρίζω σε ξένο κόσμο . Μόνο με τους κολλητούς μου βρίζω.
Ο νεαρός αποστρέφει το βλέμμα του και κοιτά ξανά μπροστά.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Περιμένω σχόλια σας😊
Προς το παρόν
Φιλούμπες 😘😘😘
KAMU SEDANG MEMBACA
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Fiksi RemajaΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...