🧡 το κλάμπ- μπαράκι
💜 Σπίτι Χρύσας- Αποκλείεται να με αφήσει η μάνα μου Ρία!
- Έλα μωρέ Χρύσα, άμα θες εσύ θα βρεις τρόπο να σε αφήσει.
- Άσε, δεν έχω και πολύ όρεξη.
- Τέλος οι μαλακίες Χρύσα! Θα πείσεις την μάνα σου, θα ντυθείς, θα βαφτείς και θα έρθεις μαζί μας στο κλαμπ. Δεν το διαπραγματεύομαι! Έχουμε πολύ καιρό να πάμε σε κλαμπ!
- Ωω μωρέ!!!
- Μίλησα!!!Και κάπως έτσι μετά από ένα διάλογο που όπως είδαμε κινήθηκε σε δημοκρατικά πλαίσια. Όλοι μαζί ,και πάντοτε δημοκρατικά, αποφασίσαμε Παρασκευή βράδυ μετά το φροντιστήριο να πάμε στο κλάμπ της περιοχής.
Η μάνα μου μετά από παρακάλια με άφησε τελικά. Δόξα συ ο θεός! Γιατί θα με σκώτιζε η Ρία με την γκρίνια της. Εγώ δεν ήθελα και πολύ να πάω, για την παρέα πιο πολύ έκανα το ψυχικό. Δεν ήθελα να τους κάνω σπάσιμο.
Τελειώσαμε το μάθημα των αγγλικών και βγήκαμε έξω από το φροντιστήριο. Πήγαμε με τον Νίκο προς το μηχανάκι του.
- Κορίτσια σε πόση ώρα να περάσω να σας πάρω; Ρώτησε ο κολλητός μου και ακούμπησε ελαφρά στο μηχανάκι του.
- Εε... σε κάνα δύωρο...είπα και το βλέμμα μου διασταυρώθηκε με του Άλεξ που μας πλησίαζε για να πάει στο μηχανάκι του.
- Καν' το τρίωρο. Δεν θα προλάβουμε να ετοιμαστούμε, συμπλήρωσε η Ρία
- Που θα τις πας ρε και χρειάζονται τρεις ώρες; Ρώτησε ένας αδιάκριτος γελώντας, που σκοπό είχε να ψαρέψει.
- Στο κλαμπ απέναντι θα πάμε ρε, του απάντησε ο Νίκος.Να βλάκα. Σε ψαρεύει και εσύ πιάνεσαι από το αγκίστρι κατευθείαν.
- Ε τότε θα σας δω. Έχω κανονίσει να έρθω με το Γιάννη, είπε και έβαλε το κράνος του κοιτώντας με κάπως... περίεργα;
Φτου σου γαμώτο μια φορά είπα να βγω και εγώ και ο Άλεξ θα είναι εκεί! Γαμώτο!
Γύρισα προς τη Ρία ως ένδειξη απαξίωσης, την πήρα αγκαζέ και φύγαμε.
- Αυτή είναι η ευκαιρία σου να του δείξεις τι έχασε φιλενάδα, είπε η Ρία τρίβοντας μοχθηρά τα χέρια της.
- Ωχ, μυρίζομαι σατανικό σχέδιο;
- Οχι, όχι τίποτα το σατανικό. Απλά θα ντυθείς και θα κολάσεις. Θα βάλεις εκείνο το συνολάκι που αγοράσαμε τις προάλλες και θα φορέσεις το πιο έντονο σου κραγιόν. Θα τον κάνεις να κλαίει πικρά! Είπε και άφησε ένα σατανικό γέλιο να βγεί από το στόμα της.Χριστέ μου δαιμονίστηκε!
Η ώρα περνούσε γρήγορα και χωρίς να το καταλάβω ήταν ώρα να φύγουμε. Κοίταξα το είδωλο μου για μια τελευταία φορά στο καθρέφτη και αρωματίστηκα.
ESTÁS LEYENDO
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Novela JuvenilΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...