🔸 φροντιστήριο αγγλικών
🔵 σπίτι Χρύσας
↖ σπίτι Ρίας
🔴 λύκειο
⭐ σπίτι Νίκου
⬅ σπίτι Άλεξ
❌ σπίτι κ.Αγγελικής
⤵ ωδείοΈχω φτιάξει ένα σχεδιάγραμμα-ζωγραφιά της περιοχής όπου διαδραματίζεται η ιστορία. Λογικά θα σας το βάζω σε κάποια κεφάλαια για να σας κατατοπίζω.😊
~
Η πόρτα του δωματίου μου ανοίγει και μπαίνει μέσα η μάνα μου.
-Είσαι έτοιμη; Σε δέκα φεύγουμε. Είπε λύνοντας την πόδια που είχε δεμένη στη μέση της.
-Μαμά αν έχεις δουλειές θα πάω μόνη μου με το ποδήλατο.
-Όχι θα σε πετάξω εγώ. Θα σε πονέσει η πλάτη σου. Το τσέλο δεν είναι πούπουλο αγάπη μου.
-Ρε μαμά σιγά, τόσες φορές το έχω κάνει. Σήμερα θα με πιάσει η πλάτη μου;;; είπα παίρνοντας ύφακι seriously;
-Και πάλι έχει ψύχρα. Θα πας με το ποδήλατο όταν ανοίξει ο καιρός.
-Οκ, σε δύο λεπτά θα είμαι κάτω, απάντησα ενώ συγχρόνως έβαλα στο τσεπάκι της θήκης (του τσέλο) ένα πεντάγραμμο και κάτι φωτοτυπίες.Ανοίγω την πόρτα του αυτοκινήτου και βουλιάζω στο πίσω κάθισμα. Η μάνα μου έβαλε μπρος και άνοιξε το ραδιόφωνο.
-Πλάκα κάνεις;! Είπα και πετάχτηκα σαν ελατήριο από τη θέση μου.
-Τι έγινε;Έχει κάτι το τραγούδι; αναρωτήθηκε η περίεργη κυρά-Σωτηρία.
-Όχι. Απλά ξέχασα μια παρτιτούρα. Είπα γρήγορα για να τα "μπαλώσω" και ξανά απλώθηκα στη θέση μου ακούγοντας το τραγούδι, σκεπτόμενη τα μάτια του. Σοβαρέψου Χρύσα! Και ξεκόλλα!!!-Μαμά μπορείς να βάλεις ξένα;
-Ναι, είπε και άλλαξε αμέσως σταθμό.
Οκ κάποιος με παρακολουθεί ή το σύμπαν προσπαθεί να με εξοντώσει. Πήρα βαθιά ανάσα και έκλεισα τα μάτια μου. Εισπνοή εκπνοή Χρύσα!-Φτάσαμε. Κατέβα. Είπε η μάνα μου και έσβησε το αυτοκίνητο, διακόπτοντας με αγενέστατα από τη ψυχανάληση με τον εαυτό μου.
-Μμ... ναι. Άνοιξα απότομα τα μάτια και είδα πως βρισκόμασταν μπροστά από το ωδείο. Βγήκα από το αμάξι.
-Καλό μάθημα, είπε χαμογελώντας. Ααα Χρύσα, θα πάω τη θεία Ερμιόνη σε μια δουλειά. Δεν θα αργήσω• το πολύ 10 λεπτά.
-Οκκ..., αναστέναξα και έσπρωξα την βαριά ξύλινη πόρτα του ωδείου.Στερέωσα καλύτερα το τσέλο στην πλάτη μου και ανέβηκα τις σκάλες τρέχοντας. Μου είχε λείψει πολύ αυτό το κομμάτι της καθημερινότητας μου. Έφτασα στον δεύτερο όροφο και μπήκα στην αίθουσα μου. Εκεί με περίμενε η κ.Αγγελική. Άφησα το τσέλο και έτρεξα να την αγκαλιάσω.
-Τι κάνετε κυρία μου λείψατε πολυυ! είπα ενώ την έσφιγγα στην αγκαλιά μου.
Αφού έφυγα από την αγκαλιά, συζητήσαμε για λίγο και είπαμε τα νέα μας. Μου είπε ότι είχε τρεξίματα, γιατί μετακόμισε πρόσφατα ο κουνιάδος της με την οικογένεια του. Τι στο καλό, όλοι μετακομίζουν;
-Έλα σουσουράδα μην χαλαρώνεις! Βγάλε το τσέλο να πιάσουμε δουλειά!είπε και έκανα την μουτρωμένη επειδή ξέρει ότι μου τη σπάει όταν με λέει σουσουράδα.
Πήρα το τσέλο και το τοποθέτησα ανάμεσα στα πόδια μου. Με το δεξί μου χέρι έπιασα το δοξάρι και το πέρασα με πάθος πάνω στις χορδές. Το κομμάτι που έπαιζα με είχε συνεπάρει, όταν κάποιος χτύπησε την πόρτα και μας διέκοψε. Η κ.Αγγελική άνοιξε την πόρτα.
-Θεία να σου πω, ο Γιάννης που σκατά είναι; Τον παίρνω τηλέφωνο δεν το σηκώνει. Πήγα και του χτύπησα, δεν μου ανοίγει.Αυτός. Ήταν αυτός. Ο Άλεξ.
-Θα τον πάρω και εγώ τηλέφωνο. Πέρνα μέσα.
Και τότε με είδε. Το βλέμμα του ήταν ακαθόριστο. Ίσως σκεφτόταν :" Γαμώ το κέρατο μου. Πάλι αυτή η ηλίθια μπροστά μου!" ή κάτι τέτοιο :" Τι όμορφη που είναι σήμερα!" Ναι...! Θα 'θελα. Στο πρόσωπο του σχηματίστηκε ένα στραβό χαμόγελο και με χαιρέτησε. Η κ.Αγγελική μας κοίταξε σε φάση :"Γνωρίζεστε;;;;" και τότε ο Γιάννης σήκωσε το τηλέφωνο.
-Έλα αγόρι μου που είσαι; Σε ψάχνει ο Αλέξανδρος. Τι; Που; Περίμενε έρχομαι! είπε και φαίνονταν αναστατωμένη.
-Έχει κλειδωθεί στο υπόγειο και το κινητό του μια πιάνει σήμα και μια δεν πιάνει, είπε ενώ έψαχνε την τσάντα της. Αλέξανδρε μείνε λίγο με την Χρύσα σε δύο λεπτά είμαι πίσω.- Χρύσα δεν σε πειράζει; ρώτησε ικετεύοντας από μέσα την να πω όχι.
Της έγνεψα πως είμαι οκ και σε λίγα δευτερόλεπτα είχε εξαφανιστεί. Στην αίθουσα έμεινα μόνη μου με το τσέλο στα χέρια και έναν νεαρό που με κοιτούσε από την κορυφή ως τα νύχια . Έμεινα μόνη μου με τον Άλεξ.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
μπουγατσάκια σας έκοψα στο καλό σημείο;;;;😈
εκδίκηση που δεν λαμβάνω σχόλια σας😈😝
παρόλο που το μπακλαβαδάκι κλαίει και οδύρεται😭 σας στέλνει
Φιλούμπες. 😽
YOU ARE READING
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Teen FictionΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...