(Νίκος)Από Αγγελική
Καλή επιτυχία για σήμερα🤞
Πάρε με να μου πεις τι έγινεΕλπίζω να πετύχει
Θα σου τηλεφωνήσωΈβαλα το κινητό στην τσέπη μου και βγήκα από το σπίτι, ανέβηκα στο μηχανάκι και μέχρι να φτάσω στο φροντιστήριο προσευχόμουν να δουλέψει το σχέδιο και να μην έχουμε αλλά δράματα.
Λίγο πριν μπω στην αίθουσα σκεφτόμουν τις τελευταίες και βασικές λεπτομέρειες.
Να ενημερώσω την κυρία.
Τσεκ
Να φορέσω το τυχερό μου μπλουζάκι. Τσεκ
Να αλλάξω ύφος και να το παίζω κουλ. ΤσεκΌλα στην εντέλεια και γυρίζω το χερούλι της πόρτας.
Πηγαίνω και κάθομαι στο θρανίο μου. Η Χρύσα κάθεται με τον Άλεξ και μιλούν. Η πόρτα ανοίγει και η Ρία μπαίνει μέσα. Ούτε ένα βλέμμα με τη Χρύσα! Έρχεται και κάθεται δίπλα μου.
- Γειά, μου λέει και βγάζει τα βιβλία της
- Χέι. Ερώτηση. Έχεις διαβάσει ορθογραφία;
- Τσου
- Ωραία...., ξεφυσώ και βγάζω ένα στυλό
- Hello. How are you?, λέει κεφάτα η Μις Κάρεν καθώς πηγαίνει στην έδρα της.Κάθεται και το μάθημα αρχίζει. Η ώρα περνά γρήγορα και το μεγάλο σχέδιο "επανασύνδεση" μπαίνει σε εφαρμογή.
- Χρύσα, Ρία σας θέλω κάτι για την εργασία σας μην φύγετε, λέει η Μις Κάρεν καθώς μαζεύουμε τα βιβλία μας για να φύγουμε.
Της νεύουν και οι δύο θετικά χωρίς να κοιταχτούν μεταξύ τους.
(Χρύσα)
Μένουμε μόνες μας στην αίθουσα περιμένοντας να την Μις να φέρει κάτι φωτοτυπίες από την δίπλα τάξη.
Δεν έχω καμία όρεξη να της μιλήσω ούτε για εργασία ούτε για τίποτα. Βγάζει το κινητό της και σκρολάρει στο ίνσταγκραμ. Πορωμένη ηλίθια! Ούτε μια ματιά!
Πώς έχουμε γίνει έτσι γαμώ το κεφάλι σου;!
Ένα κλικ ακούγεται και τρέχουμε στην πόρτα. Κάποιος μας κλείδωσε!!!
- Ανοίξτε μας!, φωνάζω
- Μις ανοίξτε δεν είναι αστείο!, λέει αυτή
- Νίκοοο! Ανοίξτε κάποιος γαμώτο!
- Κόψτε την πλάκα γαμώ!, φωνάζει και χτυπάμε την πόρτα.Όσο και αν χτυπήσαμε όσο και αν φωνάξαμε τίποτα. Μάταιη προσπάθεια. Νεκρική σιγή απλώθηκε πίσω από την ξύλινη πόρτα και είχα αρχίσει να φοβάμαι.
ESTÁS LEYENDO
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Novela JuvenilΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...