🌻Κεφάλαιο 32🌻

112 12 20
                                    

Έχουν περάσει μήνες και το καλοκαιράκι κάνει σιγά σιγά και δειλά την εμφάνιση του.

Η φιλία των παιδιών έχει δυναμώσει και η Χρύσα ζει τον απόλυτο έρωτα με τον Άλεξ.

(Χρύσα)

Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Το πήρα απόφαση θα μιλήσω στους δικούς μου για τον Άλεξ. Δεν μπορώ να τον κρύβω άλλο είναι κουραστικό να ζω με το άγχος μη μας δεί κανείς.

Αααα! Σε περίπτωση που με σκοτώσει η μάνα μου είστε επισήμως καλεσμένη στην κηδεία μου. Λες να γράψω καμία διαθήκη;

Μμμμ να σκεφτώ... Τα ρούχα μου να αφήνω στην Ρία μαζί με οτιδήποτε κοριτσίστικο. Στον Νίκο αφήνω το λάπτοπ. Στον Άλεξ...τι να αφήσω στον Άλεξ; Τα δαντελωτά εσώρουχα, το βρήκα! Να έχει να με θυμάται!

Νταξ πλάκα κάνω.

Ποιος αφήνει στον οποιοδήποτε βρακιά;

Εκτρέπεσαι από το θέμα Χρύσα συγκεντρώσου!

Κατεβαίνω στο σαλόνι και τους βλέπω να κάθονται αγκαλίτσα στον καναπέ και να βλέπουν τηλεόραση. Όμορφη εικόνα. Έχω καιρό να τους δω έτσι χαλαρούς.

Πάει η ηρεμία τους θα τους τη χαλάσω. Σόρυυυυ.

Ξεροβήχω για να τραβήξω την προσοχή τους.

- Εμμ... Θα ήθελα να σας πω κάτι σημαντικό.

Ο πατέρας μου μου έδωσε ένα βλέμμα ενθάρρυνσης για να μιλήσω και έκατσα απέναντι από τον καναπέ σε ένα σκαμπό.

- Ξέρετε έχω μεγαλώσει αρκετά και σε λίγο καιρό θα είμαι και ενήλικη και είναι φυσιολογικό στην ηλικία μου και προσέχω,ξέρω τι είναι σωστό και τι όχι και ξέρω πως πρέπει να διαχειριστώ και το διάβασμα και...
- Χρύσα, είπε ο πατέρας μου για να σταματήσω τη φλυαρία.
- Να εεε..πως να σας το πω...εεε...εδώ και λίγο καιρό...δηλαδή νταξ αρκετό.. έχω.....
- Έχεις αγόρι. Το ξέρουμε, με διέκοψε η μάνα μου και έμεινα παγωτό ξυλάκι.

Τι στο... Που το ξέρουν; Κοιτούσα σαν χαμένη.

- Ξέρεις Χρύσα, είμαι αστυνομικός, συμπλήρωσε ατάραχος ο πατέρας μου,και οι αστυνομικοί έχουμε κάτι ωραία αυτοκινητάκια που τα λένε περιπολικά και με αυτά τα περιπολικά κάνουμε περιπολίες. Δεν ήταν και πολύ δύσκολο να σε δει κάποιος συνάδελφος και να μου το σφυρίξει.

Ο πατέρας μου το ξέρει! Ξέρει για τον Άλεξ!

Όπα όπα κάτσε! Γιατί είναι τόσο ήρεμος;!

Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin