Είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι και κοιτώ με προσήλωση το λευκό μου ταβάνι. Στο μυαλό που παίζεται ξανά και ξανά η συζήτηση με τον Άλεξ, ενώ δυσκολεύομαι να ξεχάσω την θλιμμένη έκφραση του και τα μάτια του που είχαν χάσει τη λάμψη τους.
Το κινητό μου δονήται και στην οθόνη αναγράφεται το όνομα" παρδαλό κατσίκι". Η Ρία.
- Έλα μωρή που είσαι;
- Σπίτι, απαντώ ενώ βαριέμαι ακόμα και να αναπνεύσω.
- Να σου πω μίλαγα με το Νίκο και λέμε να πάμε να χλαπακιάσουμε στου Μήτσου. Θα έρθεις;
- Δεν ξέρω πάω να ρωτήσω τη μάνα μου. Μην κλείσεις, λέω, κατεβαίνω γρήγορα τα σκαλιά και πηγαίνω στη κουζίνα.Η κυρά-Σωτηρία ανακατεύει με μια κουτάλα την κατσαρόλα και κουνά τους γοφούς της σιγοτραγουδώντας ένα παλιό κομμάτι.
- Μαμά...
- Μμ...ναι, λέει και γυρνάει απότομα γιατί δεν με είχε προσέξει.
- Να σε ρωτήσω. Με έχει πάρει η Ρία τηλέφωνο και μου λέει να πάμε για σουβλάκια με το Νίκο.
- Ρε Χρύσα και εγώ για ποιον μαγειρεύω;! Λέει φανερά εκνευρισμένη.
- Ε θα φάει ο μπαμπάς και άμα περισσέψει θα φάμε και αύριο, έδωσα αμέσως λύση. Έχουμε πολύ καιρό να βγούμε με τα παιδιά για φαγητό και είναι ευκαιρία μιας και έχω ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, είπα τονίζοντας τις τελευταίες λέξεις.
-Να πάωω;;; Ρώτησα κάνοντας puppy face.
- Καλά πήγαινε αλλά μην αργήσεις πολύ.
- Είσαι η καλύτερη μανούλα!, τσίριξα και πήγα στο δωμάτιο να το πω στη Ρία.
- Έλα μωρή με ακούς;
- Ναι..., ακούστηκε η φωνή της Ρίας, που είχε αποκοιμηθεί περιμένοντας με.
- Έρχομαι. Τι να βάλω;
- Ζαρτιέρες.
- Έλα μωρέ Ρία σοβαρέψου!
- Μάξι φόρεμα ,ντεκολτέ .
- Ρία!
- Βάλε κάτι απλό και έλα ρε Χρύσα να φάμε πάμε ,όχι σε καλλιστεία!
- Καλά, τα λέμε , είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.Τι να βάλω; Τι να βάλω;
Μετά από πολυυυύ ώρα βρήκα ένα outfit και ετοιμάστηκα. Έβαλα μάσκαρα και λίγο καφέ ματ κραγιόν, γιατί στου Μήτσου έχει πάντα πολύ κόσμο και δεν σκοπεύω να πάω εκεί σαν το λέτσο. Τηλεφωνήθηκα με τη Ρία και μου είπε να πάω σπίτι της να την πάρω και να πάμε μαζί. Ο Νίκος θα μας περίμενε έξω από το μαγαζί.
YOU ARE READING
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Teen FictionΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...