🌻Κεφάλαιο 26🌻

102 12 5
                                    

- Όχι!!! Όχι!!! Μη φεύγεις!!! Περίμενε!!!

Φωνές και κλάματα με έκαναν να ξυπνήσω. Ο Άλεξ δίπλα μου πάλευε με τα σεντόνια και το γυμνό κορμί του ήταν βουτηγμένο στον ιδρώτα!

- Άλεξ ξύπνα! Ένα κακό όνειρο ήταν! Πάει πέρασε! Λέω και κρατώ  στα χέρια μου το μουσκεμένο του πρόσωπο.

- Χρύσα!! Αναφωνεί ανοίγοντας τα μάτια του.
- Σσσςς...,λέω και του χαϊδεύω το μέτωπο.
- Ήταν εδώ...αυτή ήταν εδώ...,λέει και το στέρνο του ανεβοκατεβαίνει γρήγορα.
- Ποια ήταν εδώ;
- Τι ώρα είναι; Ρωτά προσπερνώντας την ερώτηση μου.
- Τρεις και είκοσι, απαντώ και αναπνέει γρήγορα.

Δεν νομίζω να κάνει έτσι για την ώρα.

- Πάω να σου φέρω λίγο νερό.
- Όχι όχι! Μην με αφήνεις και εσύ! Λέει και τραβά τον καρπό μου όταν κάνω να σηκωθώ.
- Σε δύο λεπτά είμαι εδώ.

Κατεβαίνω στην κουζίνα και γεμίζω ένα γυάλινο ποτήρι με νερό. Ποια ήταν εδώ; Κάποια σχέση του τον έχει σημαδέψει. Μα είναι πολύ ταπεινωτικό για μένα να την σκέφτεται στον ύπνο του. Είμαστε μαζί στο κρεβάτι μου και αυτός βλέπει την πρώην του στα όνειρα του! Πονάει πολύ!

Το νερό κεχυλίζει από το ποτήρι. Κλείνω τη βρύση και σκουπίζω ένα δάκρυ που έτρεχε στο μάγουλο μου.

Ανεβαίνω τα σκαλιά και ρουφώ τη μύτη μου. Ανοίγω την πόρτα μου και μπαίνω στο δωμάτιο. Έχει σηκωθεί και ακουμπά την πλάτη του στο κεφαλάρι του κρεβατιού, έχοντας ριγμένο το κεφάλι του προς τα πίσω και κλειστά τα μάτια του.

Του δίνω το ποτήρι και το κατεβάζει με μιας. Ξαπλώνω δίπλα του, όχι κολλητά του και γυρίζω την πλάτη μου. Είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, το ίδιο και γω. Δεν θέλω να τσακωθούμε. Κοιμόμαστε πρώτη φορά μαζί και αυτός ονειρευόταν κάποια πρώην του. 

Με τραβά για να με γυρίσει. Καμία κίνηση από μέρος μου. Δαγκώνω τα χείλη μου για να μην κλάψω.

- Τι έγινε;
- Κοιμήσου Άλεξ. Είναι αργά.
- Θέλω να κοιμηθούμε αγκαλιά, λέει και έρχεται κοντά μου.

Βάζει το ένα χέρι του γύρω μου και ακουμπά το κεφάλι του στο λαιμό μου φιλώντας με. Αποτραβιέμαι. Αρπάζει το πρόσωπο μου και το στρίβει για να τον κοιτάξω.

- Τι έπαθες Χρύσα; Λέει και με κοιτά έντονα.

Για δευτερόλεπτα χάνομαι στα μάτια του. Επανέρχομαι όμως αρνούμενη να ξεχάσω ότι ήμασταν αγκαλιά και σκέφτονταν άλλη.

Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang