ΠΛΕΥΡΑ ΑΛΕΞ
- Είπα να φύγεις! Πήγαινε στην παρέα σου και άφησε με ήσυχη! Μου φωνάζει.
- Τι έχεις πάθει μου λες;;!!! Ποια παρέα μου;;
- Εσύ τι έχεις πάθει Άλεξ, εσύ;!! Με ρωτά και τα μάτια της γεμίζουν ξανά δάκρυα
- Δεν καταλαβαί...
- Γιατί με τυρρανάς;; Λέει και κρύβει το πρόσωπο της με τα χέρια της.Μένω σιωπηλός. Προσπαθώ να καταλάβω για το πράγμα μου μιλάει. Για ποιο λόγο τα γαλανά της μάτια έχουν δακρύσει.
Θεέ μου, με είδε να χορεύω με τη Σόνια!! Η μικρή μου κλαίει εξαιτίας μου!! Δεν θα ανεχτώ να κλαίει! Βλέπω το στήθος της να ανεβοκατεβαίνει από το κλάμα και τρελαίνομαι! Δεν μπορώ να την βλέπω να κλαίει! Πονάω! Πονάω και θέλω να βάλω τα κλάματα! Είσαι ηλίθιος Άλεξ! Έκανες τη μικρή σου να κλαίει!
- Σταμάτα να κλαίς. Δεν το αντέχω..., λέω και της τραβώ τα χέρια. Σκουπίζω τα κοκκινωπά της μάτια με τους αντίχειρες μου.
Δεν μιλά, μονάχα με κοιτά και ρούφα την μύτη της.
- Χαμογέλασε μου λίγο, σε παρακαλώ Χρύσα.
- Σου πάει πολύ να χαμογελάς. Μην ξανακλάψεις ποτέ για πράγματα που δεν ισχύουν! Προσθέτω.Νόμιζα πως είχες καταλάβει ποια με ενδιαφέρει και με ποια θέλω να ασχολούμαι, λέω και νιώθω ανακούφιση.Τελικά ήταν πιο εύκολο από ότι νόμιζα να της μιλήσω για τα αισθήματα μου. Νταξ δεν είπα πολλά, αλλά της πέρασα το βασικό μήνυμα ότι μ' αρέσει.
Με τα δάχτυλα μου παίρνω λίγα μαλλιά που με εμπόδιζαν να δω το πρόσωπο της και χαϊδεύω τα ροδαλά μάγουλα της. Δαγκώνει αμήχανα τα ροζ της χειλάκια και με τρελαίνει. Θέλω τόσο πολύ να τη φιλήσω. Πλησιάζω τα χείλη μου και...
- Παιδιά κόβουμε τούρτα, λέει ένα παιδί διακόπτοντας μας.
Διακόπτοντας αυτό που τόσο καιρό θέλω να κάνω. Να την φιλήσω!Απομακρυνόμαστε και διαολοστέλνω το μαλάκα που μας έκοψε.
- Πάμε. Θα μας περιμένουν.
- Πάμε τότε, μην περιμένουν, λέω ειρωνικά και περπατώ από πίσω της ξενερωμένος.Όποιος και αν είσαι φίλε βρες τρύπα να κρυφτείς γιατί θα σε σκοτώσω!
Μπαίνουμε μέσα βιαστικά και πλησιάζουμε στο τραπέζι που είναι μαζεμένα τα παιδιά. Η Ρία σβήνει την τούρτα της και χειροκροτήματα αντηχούν σε όλο το σπίτι.
Η Χρύσα και η Ρία κόβουν την τούρτα και μοιράζουν κομμάτια στους καλεσμένους. Τα παιδιά κρατώντας τα πιατάκια τους σκορπίζονται στο σπίτι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Ficção AdolescenteΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...