Το απόγευμα ήμουν πολύ καλύτερα και το πέρασα κανονίζοντας με τη Ρία τις τελευταίες λεπτομέρειες για το πάρτυ. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαμε και πολύ χρόνο στη διάθεσή μας για να το οργανώσουμε με ηρεμία. Ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής αυτό το πάρτυ. Οι γονείς της Ρίας έχουν μια μεγάλη και κερδοφόρα εταιρεία, με την οποία έπρεπε να κάνουν εσπευσμένα ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Νέα Υόρκη. Ο αδελφός της σπουδάζει σε άλλη πόλη. Οπότε... η Ρία έχει όλο το σπίτι στη διάθεσή της για τρεις μέρες!!!
Με αφορμή τα γενέθλια και σε συνδυασμό με την απουσία των γονιών της σκεφτήκαμε να κάνουμε αυτό το πάρτυ. Δουλέψαμε πολύ για αυτό το πάρτυ και θα είναι υπέροχο! Θέλει, δεν θέλει!
Έχουμε καλέσει πολλά παιδιά. Το τεράστιο σαλόνι της Ρίας είναι ευτυχώς ικανό να καλύψει τον αριθμό των προσκεκλημένων. Έχουμε κρυφό φωτισμό και έτσι το πάρτυ θα μοιάζει βγαλμένο από παραμύθι. Η αρχική σκέψη ήταν να τοποθετηθεί μια ντισκόμπαλα. Μα την απορρίψαμε. Ξεπερασμένο!
Είναι Παρασκευή βράδυ ακόμα μιλάω με την Ρία και το κινητό έχει βγάλει ειδοποιήση για φόρτιση. Καληνυχτίζω την κολλητή μου και κοιτώ το δώρο που της έχω πάρει από το μικρό κενό ανάμεσα στα σελοτέιπ της σακούλας. Έκανα ειδική παραγγελία στο κοσμηματοπωλείο.
Αφήνω το δώρο στο κομοδίνο και σκεπάζομαι καλά. Παίρνω αγκαλιά το μαξιλάρι μου και σκέφτομαι τη μέρα μου. Αν είχα τις αισθήσεις μου πως θα ήταν άραγε να με κρατά ο Άλεξ στην αγκαλιά του; Σε λίγο αποκοιμιέμαι έχοντας ως τελευταία σκέψη το χαμόγελο του.
Σάββατο πρωί
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου. Οι τσίμπλες είχαν δημιουργήσει ένα φερμουάρ ανάμεσα στα βλέφαρα μου, που έπρεπε να βρω τρόπο να το ανοίξω. Έτριψα με μανία τα μάτια μου και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο μου. Άνοιξα την βρύση και έριξα νερό στο πρόσωπο μου. Τα μάτια μου άνοιξαν και τότε είδα τα μαλλιά μου. Είμαι σίγουρη πως δεν το κρέπαρα χθες βράδυ. Το πιο πιθανό είναι να επιτέθηκε κανένα ζωίφιο στα μαλλιά μου την ώρα που κοιμόμουν και να χόρευε επί ώρες κλακέτες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Ficção AdolescenteΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...