🌻Κεφάλαιο 18🌻

123 14 15
                                    

(Άλεξ)

Είμαι στο κυλικείο και περιμένω στη γαμημένη την ουρά δύο ώρες για ένα κωλοκαφέ. Λίγο πιο μπροστά μια γνωστή φιγούρα περιμένει υπομονετικά έχοντας ένα πορτοφόλι παραμασχάλα.

Είναι πολύ ωραία. Φορά ένα άσπρο εφαρμοστό παντελόνι που τονίζει τον...τα πόδια της και ένα τζιν μπουφάν που λέει: "Girl gang". Έχει τα μαλλιά της πιασμένα σε μια αλογοουρά που πηγαίνει πέρα δώθε κάθε φορά που κουνά ελάχιστα το κεφάλι της.

 Έχει τα μαλλιά της πιασμένα σε μια αλογοουρά που πηγαίνει πέρα δώθε κάθε φορά που κουνά ελάχιστα το κεφάλι της

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Την χαζεύω όταν από το πουθενά ένα παιδί τρέχει καταπάνω της. Τι θέλει από τη μικρή μου; Τεντώνομαι με σκοπό να ακούσω τι της λέει. Για καλή μου τύχη ο τύπος έχει γαϊδουροφωνάρα και ότι λέει ακούγεται μέχρι το επόμενο τετράγωνο.

- Χρύσα μου. Γλυκιά μου Χρύσα, ευτυχώς που σε βρίσκω. Ξέρεις πόση ώρα σε ψάχνω;

Όπα ρε φίλε, ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να χρησιμοποιείς κτητικές αντωνυμίες; Άκου Χρύσα μου! Λέει Χρύσα του τη Χρύσα ΜΟΥ!!! Και γιατί την ψάχνει;!

- Τι με θες Τάσο; Τον ρωτά άτονα και τυπικά.

Μπράβο το κορίτσι μου!

- Χρύσα μου θέλω τις σημειώσεις της φυσικής.
- Ρε Τάσο γιατί δεν μου το έλεγες χθες! Δεν τις έχω μαζί μου και αύριο γράφουμε, ποτέ θα διαβάσεις; Του απαντάει σαν να νοιάζεται.

Ή μήπως νοιάζεται; Όχι, όχι απλά είναι ευγενική.

- Το ξέχασα βρε Χρύσα μου, λέει και περνάει το χέρι του από τα μαλλιά του χτενίζοντας τα ο πέφτουλας!
- Και εγώ τι μπορώ να κάνω τώρα;

Τίποτα να μην κάνεις Χρύσα! Τίποτα! Να έρθει αδιάβατος και να γράψει σκατά ο μαλάκας, που συνεχίζει να λέει μου!

-Δεν ξέρω. Άμα είναι να σε πάω σπίτι και να μου τις δώσεις.

ΤΙ;;; Τι λέει ρε ο μαλάκας;! Ποια να πάει που;! Θα του κόψω τα πόδια γαμώ!!

- Εεεε....θα δούμε....,του απαντά ενώ έχει έρθει η σειρά της.
- Οκ θα τα πούμε όμορφη, λέει και της κλείνει το μάτι.

Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang