ΠΛΕΥΡΑ ΑΛΕΞ
Ετοιμάζομαι για το πάρτυ της Ρίας. Κάνω ένα γρήγορο ντουζ και ντύνομαι. Βάζω άρωμα, παίρνω κλειδιά και φεύγω. Στο δρόμο με περιμένει ο Γιάννης. Θα πάμε με το μηχανάκι του.
Φτάνουμε και έξω από την πόρτα βλέπουμε τον Πέτρο που είναι έτοιμος να χτυπήσει το κουδούνι. Χτυπάμε και περιμένουμε. Η πόρτα ανοίγει και βλέπω τη Χρύσα. Έχω κολλήσει στη θέση μου και απλά τη κοιτάζω. Είναι τόσο.. τόσο... όμορφη!Φοράει ένα κατακόκκινο κοντό φόρεμα. Είναι τόσο ελκυστική!
Κάτι λέει ο Πέτρος μα δεν παρακολουθώ. Έχω χαθεί στην ομορφιά της. Με σπρώχνουν και μπαίνουν στο σπίτι, ενώ αυτή έχει σκύψει για να κρύψει τα κόκκινα της μάγουλα. Εγώ ακόμη ακίνητος θαυμάζω το σώμα της. Το κοντό της φουστανάκι αφήνει ακάλυπτα τα καλλίγραμμα της πόδια. Σηκώνει το κεφάλι της και με κοιτά.
- Θα μπεις; Με ρωτά και τότε συνέρχομαι από τον υπνοτισμό που μου προκάλεσε.
Της απαντώ ενώ είμαι ακόμα υπνοτισμένος. Χριστέ τι ήταν αυτό που έπαθα;!
Προχωράω προς το σαλόνι, όπου υπάρχουν πολλά παιδιά, που χορεύουν. Με τις παλάμες μου τρίβω το πρόσωπο μου, το κεφάλι μου και τον αυχένα μου. Τι ήταν αυτό που μου 'κανες Χρύσα;! Είμαι αγοράκι και γω δεν ντρέπεσαι;
Κατευθύνομαι προς την κουζίνα για να βρω κάτι να πιω να σβήσω τη φωτιά που μου άναψες Χρύσα. Εκεί υπάρχει ένα μίνι μπαρ. Διαλέγω ένα ποτό και βάζω ελάχιστο σε ένα ποτήρι. Πίνω από το ποτό μου και βγαίνω από την κουζίνα. Με το που φτάνω στο σαλόνι πνίγομαι με το λιγοστό ποτό που έχω στο στόμα μου. Η Χρύσα είναι στο σαλόνι και χορεύει με τη Ρία. Έτσι όπως λικνίζει το σώμα της το φόρεμα της ανεβαίνει προς τα πάνω μαζί με την πίεση μου! Πηγαίνω και κάθομαι σε έναν καναπέ.
- Άλεξ και συ εδώ; Ρωτάει η μάγισσα η Σουμουτού. Σόρυ πάλι μπερδεύτηκα. Η Σόνια είναι.
- Έλα να χορέψουμε! Μην κάθεσαι λες και είσαι κανένας γέρος! λέει και με τραβά απότομα για να σηκωθώ. Εγώ από το σοκ που προηγήθηκε, είμαι ακόμα κάπως και έτσι δεν αντιδρώ. Σηκώνομαι και αυτή αρχίζει να χορεύει προκλητικά. Με αηδιάζει ώρες ώρες. Δεν θέλω να χορέψω μαζί της. Δεν ξέρω καν γιατί σηκώθηκα από τον καναπέ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Ficção AdolescenteΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...