Το γεγονός ότι δεν μου έχει στείλει ακόμα με τρελαίνει. Το ξέρω ότι αυτό θα έπρεπε να θέλω, αλλά δεν μπορώ. Ηλίθιες σκέψεις περιτριγυρίζουν το μυαλό μου.
Λες να με βαρέθηκε; Μήπως τώρα είναι με κάποια άλλη και περνάει καλά; Μήπως... μήπως θέλει να χωρίσουμε;;;;
Ωω σκάσε ηλίθιο μυαλό!
Είναι απλά ένας τσακωμός τίποτα παραπάνω.
Ναι αλλά δεν στέλνει....
Γαμώτο μου.
Περνάω τα χέρια μου από τα μαλλιά μου και τα τραβάω πίσω ξεφυσώντας.
Το κινητό χτυπά.
Έχετε ένα νέο μήνυμα από Άλεξ
Βλέπω στην οθόνη κλειδώματος και το αρπάζω κατευθείαν. Δεν σκέφτηκα καν το να μην το δω και να το αγνοήσω όπως τα υπόλοιπα.
Άλεξ
Σε μια ώρα στο παγκάκι μας
Δεν έρχομαι.
Απάντησα αποφασιστικά. Μα ποιον κοροϊδεύω. Έχω κολλήσει πάνω στη οθόνη και περιμένω να απαντήσει.
Θα σε περιμένω
Θέλω να μιλήσουμεΠερίμενε όσο θες δεν έρχομαι
Χρύσαα, σε παρακαλώ
Όχι
Αν δεν έρθεις θα έρθω κάτω από το σπίτι σου και θα κορνάρω μέχρι να μας ακούσει η γειτονιά και να βγεις έξω!
Μην με απειλείς!
Δεν σε απειλώ
Σε προειδοποιώΟΚ.ΘΑ ΕΡΘΩ😡
Πήγα και τον βρήκα να κάθεται σκεφτικός στο παγκάκι μας. Έκατσα αθόρυβα δίπλα του και αγκάλιασα τα πόδια μου στηρίζοντας το κεφάλι μου στα γόνατα μου.
- Χρύσα συγγνώμη δεν ήξερα, είπε σπάζοντας την σιωπή επικρατούσε ανάμεσα μας τόσες μέρες
- Απλά τον είδα να σε αγκαλιάζει και μετά σε φίλησε και..... θόλωσα, είπε και η γνωστή φλέβα έκανε την εμφάνιση τηςΣηκώθηκε και στάθηκε όρθιος μπροστά μου.
- Χρύσα είσαι δικιά μου! Μόνο δικιά μου!,μου είπε και άρχισα να εκνευρίζομαι παρότι το ότι είπε πως είμαι δική του με έκανε να σκιρτήσω
- Και τι είμαι Άλεξ αντικείμενο για να ανήκω σε κάποιον;! Δεν είμαι κανενός!
- Κόψε τις μαλακίες! Καταλαβαίνεις τι εννοώ,μην το παίζεις θιγμένη!
- Γιατί μου είπες να έρθω εδώ γαμώτο μου;! Για να τσακωθούμε;
- Όχι γαμώτο αλλά είμαι εδώ μπροστά σου ,σου λέω ότι είσαι δική μου και αντί να συμφωνήσεις και να μου πεις ότι είμαι και εγώ δικός σου λες παπαριές! Δεν ανήκω σε κανέναν!,είπε ειρωνικά μιμούμενος τη φωνή μου. Είμαστε ή δεν είμαστε σε μια γαμωσχέση την τύχη μου;!
KAMU SEDANG MEMBACA
Μάθε Με Να Αγαπώ [ᴛ.ᴍ.ʟ] ✔️
Fiksi RemajaΗ ζωή σου έχει καταντήσει μια σπαστικά ανυπόφορη ρουτίνα• σπίτι,σχολείο,αγγλικά, ωδείο .Το να πηγαίνεις αγγλικά στο γωνιακό φροντιστήριο είναι το μόνο μαζί με το ωδείο που σε βγάζουν για λίγο από το βούρκο της καθημερινής βαρεμάρας. Λατρεύεις τα α...