Liam: Kush eshte ai qe te perqafoj???? He se do flasim pastaj.
Ajla nuk po me kthente pasi po bisedonte me ate djalin qe u ul dhe me te tjeret. Po pija me shume cigare nga sikleti. Po me vdiste ideja qe nuk e dija kush ishte ai qe e guxoi te prekte Ajlen. Ajla po takonte familjaret, me siguri do nisej. U çova menjehere dhe shkova ndeza makinen dhe u nisa. Do ndiqja Ajlen pa rene ne sy te te tjerve. Ajla u nda nga familjaret dhe me dergoi mesazh se ku do takohesha. E prita dhe erdhi e hipi ne makine. Isha serioz, Ajla me puthi ne faqe.
Ajla: Çfare ke jete?
Liam: Te dergova mesazh e te pyeta kush ishte ai qe te perqafoi e qe u ul me ju? Mund ta di?
Ajla: Liam mos u acaro me ler te flas.
Liam: Ai te preku ty si te mos jem me nerva?(shfryva i nevrikosur)
Ajla: Liam eshte daja im.Ngela. Si nuk e mendova dicka te tille? Ajla u merzit me mua dhe me te drejte.
Ajla: Eshte dajua im, vellai i vogel i mamit. Erdhi se po beja kohe pa e takuar. Ti mendon se do takoja dike e nuk do te thoja?
Liam: Ajla me fal, por jam xheloz, nuk i shmangem dot kesaj. Nuk dua as qe te marin fryme afer teje jo me te te prekin. Me fal shume. ( i mora doren dhe ja putha)
Ajla: Mire, iku ajo gje. Pra ti je xheloz per mua?
(Edhe me pa si me medyshje duke qeshur)
Liam: Shume ( dhe qesha)
Ajla: Epo nuk ke pse behesh kur une te kam ty.
( dhe me puthi ne hunde)
Liam: Do ikim te marim Enin. Ketu afer eshte.
( u nisem. Per pak mberritem para shtepise se tyre. Kishin dal aty jasht e po na prisnin) Eja vogelushe.
(Dal nga makina, shkoj hap deren e Ajles dhe e mar per dore)
Do tju prezantoj me nusen time.
Xhaxhi i Enin: Eja bir eja. ( Ajla sheh xhaxhin e Enit dhe xhaxhi sheh Ajlen si te hapur)
Ajla: Xhaxhi Astrit??
Astriti: Ajla???? ( Ajla shkon edhe e perqafon) Sa je rritur vogelushe. Me kishte mar malli. Marshallah je bere.
( une me Enin rrinim te habitur. Ende nuk kuptonim se cfare po ndodhte)
Eni: Xhaxha?? Njiheni ju te dy?????
Astriti: (qesh) kete vajze qe shikoni ju, e kam rritur. Une me gjyshin e saj jemi shoke te ngushte kaq vite. Ajla vinte rrinte me shume ketu sesa te gjysherit e saj.
( u kthye nga une)
Liam, ke bere zgjedhjen e duhur per Ajlen. Vajze me te mire nuk do gjesh. Jane dhe familje shume e mire. Uroj qe dhe Eni te gjej nje vajze po kaq te mire.
( Ajla ul koken dhe skuqet. Une i hedh krahun dhe e puth ne ball)
Liam: Besome, dhe une jam shume me fat qe e kam Ajlen. Nuk e dija se njiheshit.
Ajla: Me tha Liami qe do takoheshim me xhaxhan e Enit por nuk e dija se ishit ju xhaxhi Astrit. ( Astriti qeshi dhe na ftoi per dreke. Del me pak gruaja e xhaxhi Astritit, Marjeta).
Marjeta: Prit te takoj dhe une djalin se se kam pare fare. Liam si je ti zemra Marjetes?
(Dhe erdhi dhe me puthi. Me trajtonte mua dhe Enin fiks si djemt e saj)
Po kjo vajza kush eshte? (Pa Ajlen dhe ajo u step) Ajla?????
Ajla: ( duke qeshur) Po une jam.
Marjeta: Sa je rritur. Qenke bere goxha vajze, epo i thoja gjyshes tende mbese si ajo nuk ke per te patur. Kacurrelse e vogel.
( dhe puthi Ajlen )
Liam: Epo kam gusto une.
( te gjithe qeshen)
Marjeta: Ejani per dreke. Do ju gatuaj ca gatime qe te mos hani per nje jav rresht..
Liam: Na duhet te ikim teta Marjeta. As Ajla nuk justifikohet dot nese e telefojne te shtepise.
Astriti: Mire bir vazhdoni por une fola me vllane edhe tha qe Eni te rri ketej pasi dhe ata do vijne sot.
Liam: Ju e dini. Ne po ikim tani ( dhe me Ajlen takuam ata dhe u nisem)
YOU ARE READING
shtrati i dashurise
RomanceIshte e sigurt qe Ajla po fliste pa vetdije. Nuk kisha cfare beja tjeter. I hoqa bluzen. Mrekulli brenda mrekullise. Asnjehere se kisha par Ajlen pa rroba. Me vinte ta puthja e ta beja vula ne ate trup. U eksitova shume sa vetem siper sutinave e put...