40

4.4K 101 0
                                    

Qendrova tek Ajla derisa shkoi ora 11:30. Putha Ajlen dhe dola na shtepia, ndeza cigare dhe hipa ne makine. Shkova ne shtepi, u lava dhe po qendroja me babin dhe mamin.
Mami: He bir nga ishe?
Liam: Pardje ika ne durres ndersa dje fjeta diku.
Babi: Qekur je bere kaq i rezervuar mor bir?
Liam: Do t'ju tregoj dicka.

Prinderit kthyen kokat njekohesisht nga mua dhe po me shikonin serioz.

Babi: Po bir, ke ndonje problem?
Liam: Jam njohur me nje vajze, qe ne fillim te shkolles, dhe jam ne nje lidhje me te. Eshte shume vajze e mire, e dashur dhe e urt.
Mami: Ku the se e njohe ne shkolle?
Babi: Kush eshte kjo vajza bir?
Liam: Po, e kam ne klase. Dhe meson goxha dhe do te behet nje inxhinjere profesioniste.
Babi: Qenka vajze qe i mendoka thelle gjerat. Me kaq sa na thuaj duhet te jete vajze e mire.
Liam: Shume o bab vertet.
Mami: Po mos e merzit bir se te dime si je...
Liam: Mam ate e dua. Kam rene ne dashuri me ate vajze.
( ata u habiten. Nuk prisnin deklarate te tille)
Mami: Epo na i prezanto pastaj, nese je i sigurt per te vazhduar me tej.
Liam: Dua shume, por duhet ta diskutoj me ate.
Mami: Si quhet vajza?
Liam: Ajlina, shkurt Ajla i thone.
Babi: Mire bir, ti e ke ne dore per te gjitha. Nese do dicka prej nesh, ketu na ke. Kur te jesh gati per tu prezantuar me vajzen dhe familjen e saj, na thuaj.

Isha me i qete qe u tregova prinderve. Ata e dinin qe isha i levizur dhe ndaj ishte e papritur shprehja e dashurise ndaj nje vajze. Nuk doja ti tregoja Ajles per moment, duhet t'ja thoja ne nje kohe te veçante. Darka erdhi shpejt dhe tavolina ishte mbushur me shume gjera te shijshme. Me Ajlen nuk kisha folur shume pasi dhe ajo ishte e zene me pergatitjet per darken e Vitit te Ri.  Beme gezuar dhe nderkohe bisedonim per gjera te ndryshme.
Mami: Perse se more Ajlen per darke ketu tek ne?
Liam: Familja e saj ende nuk e di per ne.
Babi: Ka frike tu thoj? Nuk eshte se jeni shum te vegjel per nje lidhje apo prezantim mes prinderve.
Liam: Do e diskutoj me te dhe do ju them.

Shenoi ora 00:00 dhe degjoja fshekzjarret tek pushtonin qiellin. Dolem jashte te hidhnim ne dhe ndjej tringellimen e telefonit. Me kishin ardhur dy sms, nga Eni dhe Ajla.
Eni:
(gezuar vitin e ri pallosh i vllait) qesha.

Ajla (gezuar Vtin e Ri dashuria ime. Qofshim bashke e per shume vite te tjera dhe uroj qe ky fundvit te jete i fundit duke e festuar larg njeri tjetrit❤)
I ktheva pergjigje Enit:
( gezuar edhe ti vella. Qofte viti i mbare per ty e per te gjithe ata qe do pallosh i vllait)
dhe Ajles:
( gezuar dhe ti engjell. Te pafsha prane vetes pergjithmone, dhe te premtoj qe vitin tjeter, do e festojme bashke largimin e saj ❤)

Shkuam brenda dhe vendosem te shikonim emisione. Edhe pse isha i lumtur, perseri me mungonte diçka. E dija qe ishte Ajla. Po pija vere me babin dhe qeshnim. Isha skuqur nga faqet dhe e dija qe po me zinte. U deha dhe u thash prinderve se po shtrihem. Shkoj shtrihem dhe me shkrep ne koke te mar Ajlen ne telefon. I bie dhe Ajla e hap.

Ajla: Jeta ime, tani sa u shtriva.
Liam: Ajla, sa ze te bukur qe ke o zot ( dhe qeshja).
Ajla: Liam? A je mire?
Liam: Mire jam vogelushe pse te mos jem?
Ajla: Po sesi me dukesh.
Liam: Jo jam top fare engjell.
Ajla: Ah po mire, ça po ben tani?
Liam: Po rri shtrire ne dhome dhe mendoj per ty, sa me çmend kur me puth se ke iden.
Ajla: Une? Te çmend? Vertet?
Liam: Shume sa se ke idene. Me ben tjeter njeri, mezi te rezistoj kur te kam prane. Te dua shume e dashura ime.
Ajla: Si me the???
Liam: Te dua shume.
Ajla: Jo pas asaj?
Liam: E dashura ime
Ajla: Sa me pelqen kur e thuaj ashtu.
Liam: Je e dashuraa imeee engjell. ( dhe bertisja dhe qeshja si idiot)
Ajla: Shttt Liam do te te degjojne. Me dukesh pak si i pire...?
Liam: Joo nuk kam pire, vetem ti me deh mua me aromen qe ka trupi jot.
Ajla: Liam mundohu te flesh,  flasim neser mire?
Liam: Pse? Mua me mori malli per zerin tend dhe dua te me dergosh foto se po me mer malli per te te pare, apo te vij direkt aty?
Ajla: Jo jete sepse prinderit e mi ende jane zgjuar dhe ka levizje tani. Do te te dergoj foto mire? Te dua.
Liam: Tani po pres, me dergo ashtu sic je, kam nevoj te te shoh. Dhe une te dua.
(dhe mbylla telefonin)

shtrati i dashuriseWhere stories live. Discover now