7

4.5K 110 0
                                    

Ajla hante fiks si femijet e vegjel. Behej pis nga buzet e saj te ngrenshme. Prit pak, un thash te ngrenshme? Zot ajo vajze do me conte tek pesa me keto ndjesi qe me shkakonte.
Liam: Ajla je bere pis.
Ajla: Vertet, ku? ( filloi te fshihej sa andej ketej me pecet po jo atje ku duhej. Mora peceten dhe po ja fshija avash cepin e buzes se saj ter salce. Cfare ndjesie ishte. Nuk e di, mund te jem budalla po ne moment i pranova vetes se kisha rene ne dashuri me te.)
Ajla: Faleminderit Liam.
Liam: Dhe ty te lumte qe e hengre te teren.
Ajla: Nuk ha shume sepse kam disi probleme me oreksin.
Liam: Do e rregullojme dhe ate pune po he.
Ajla: A cohemi?
Liam: Me fal, mos u bezdise keshtu cohemi.
Ajla: Jo aspak, kam merakun mos nis mesimi. Eshte bukur te dalesh me ty Liam.
Se di a u skuqa por di vetem qe faqet e mia i ndjeja te nxehta.
Liam: Kenaqesia eshte imja Ajla. Eja levizim.
U cuam dhe ikem ne oborr. U futem brenda dhe ende nxenesit nuk kishin ardhur. Ajla u ul ne tavoline dhe hapi librat. Une rrija siper bankes dhe vetem doja te ngopesha duke e pare. Floket i mbante te leshuara dhe kacurrelat i binin ne sy.
Liam: Me lere te te ndihmoj.
( i ngrita baluket e saj dhe tashme e kisha fytyren e saj kaq prane times. Shikoja syte e saj dhe u perhumba. Iu dorezova shikimit te saj. Me erdhi nje ide e çmendur per ta puthur, por doja te permbahesha dhe perseri iu largova serioz. )
Ajla: Liam a je mire?
Liam: Mire jam.
( dhe u ktheva me kurriz nga ajo dhe u ula te banka ime. Ajla erdhi dhe me preku ne shpatull. Mos perseri ajo ndjesia qe po me cmendte.)
Ajla: A je i sigurt? Mos ke ndonje problem? Ndoshta te te ndihmoj.
Liam: Ajla asgje nuk kam.
Ajla: Mire Liam. Me fal qe te pyeta.
Ajla u ul ne banken e saj. E vura re qe u merzit. I fola pak ftohte. Sa idiot jam. Ca faji ka ajo se po e dashuroj si i cmendur brenda kaq pak kohe dhe ajo nuk ja ka idene?
Liam: ( duke u kthyer nga ajo) Ajla me fal. Se di si u bera. Te me falesh.
Ajla: Ska gje Liam. Ndoshta pyeta une me shume se ç'duhet. Por gjithsesi per kete jane shoket apo jo?
(Ah po, ne jemi ende shoke, por un po filloj ta kem inat perdorimin e kesaj fjale ndermjet ne te dyve. Erdhen te tjeret ne klase dhe filloi mesimi. Une me Ajlen nuk folem derisa ra zilja qe shenonte oren e mesimit per diten e sotme.)

shtrati i dashuriseWhere stories live. Discover now