Lash telefonin dhe mbylla syte. Pa e kuptuar mua me zuri gjumi. Zgjohem nga mami qe hyn ne dhome.
Mami: Bir me fal, ja po iki tani, vazhdo fli.
Liam: Jo mam skagje.
(Dhe u çova duke ferkuar fytyren)
Mami: Si kalove dje? A festove gje me vajzen qe na ke folur?
Liam: Po, me te isha, kaluam shume shume bukur. Tani dua te di kur do jeni gati ju qe t'ua prezantoj.(mami buzeqeshi)
Mami: Kur te duash ti Liam. Une me babin jemi gjithmone gati. Eja dhe na i sill kur te duash.
(E perqafova. Kuptohesha shume me prinderit e mi. Mami u çua dhe doli nga dhoma dhe une u çova te vishesha. Ishte pasdite dhe Eni me kishte derguar mesazh. Dola dhe ika me garazh per te marre makinen. Dal dhe takohem me Enin. Te dy ishim te lokali ku iknim saher, ai lokal ishte dhe prane shtepise se Ajles. Ulemi atje dhe marim ndonje birre.
Eni: Sa veshtire eshte kur bie ne dashuri.
Liam: Pse?
Eni: Epo eshte, nuk rri dot larg atij personi.
Liam: Te kuptoj. (Dhe buzeqesha) Pasi te çohemi une do iki te Ajla. Do rri pak me te dhe do kthehem ne shtepi.
Eni: Dhe une do e takoj ate.(Beme gezuar. Ndejtem pak dhe u çuam. Percolla Enin deri ne shtepi dhe u ktheva per nga shtepia e Ajles. Parkoj makinen pas shtepise se saj dhe i dergova mesazh nderkohe qe pija cigaren.)
Liam: Engjell jam poshte shtepise tende. Te vij lart?
Ajla nuk po me kthente pergjigje. I bie telefonit te saj dhe nuk po ma hapte.Ajo nuk po me kthente pergjigje. Bej te dal nga makina dhe shkoj drejt shkalleve qe te çonin per tek dhoma e saj. Ngjitem ngadale per te mos bere zhurme dhe afrohem ne dritare. Hena me ndihmonte per te pare me qarte nga dritarja. Shoh Ajlen te shtrire ne shtrat, ishte ne gjume. Telefonin e kishte vendosur tek komodina, prandaj nuk e kishte ndjere. Hap avash dritaren dhe futem brenda. Heq xhupin dhe ulem perballe saj. Po flinte si qengj dhe me vinte keq t'a zgjoja. Ja ndjeja frymemarrjen dhe me vinte t'a puthja. U shtriva prane saj dhe i vura doren ne bel. Ajo e pergjumur u kthye nga mua dhe hapi pakez syte e shkruar.
Ajla: Liam, ti je?
Liam: Kush tjeter engjell perveç meje?
Ajla:(buzeqeshi pak) me mori malli per ty.
(Tha me zerin e pergjumur dhe u struk ne kraharorin tim)
Liam: Dhe mua vogelushe, shume. (I thash dhe e putha tek koka. E perqafova fort dhe e mbuloja me krahet e mi poshte batanies. Ndejti sa ndejti pak dhe ngriti fytyren per te me pare mua)
Ajla: Nuk jetoj dot pa ty. (Qesha)
Liam: As une e vogla ime. As une. (Dhe e putha ne buze. Doren e saj te holle e vuri ne faqen time dhe une e ngrita me lart per ta barazuar me gjatesine time.)
Liam: Si je tani engjell?
Ajla: Mire jam ça do me gjej?
(Tha e turperuar. Ajo e dinte per ça e kisha fjalen)
Liam: Te ka dal me gjak? Te verteten?
Ajla: Me doli 2-3 here. Po jam mire nuk kam shume dhimbje.(Me puthi perseri duke mos me lene per ti kthyer pergjigje. Po me perkedhelte ne kraharor dhe i rreshkiste gishtat ngadale ngadale deri poshte. Mu drodh trupi dhe ajo e ndjeu ereksionin qe po me krijohej. E marr dhe e hipi siper vetes duke e puthur tere afsh. I futa duart poshte bluzes se saj dhe ndjeja trupin e ngrohte. E perkedhelja neper lekuren e saj te bute teksa digjej nga gishtat e mi qe lodronin tere mall. Ajo me ngreh mua per te qene perball njeri tjetrit. Ja heq bluzen dhe e puthja ne qafe dhe siper reçipetave.)
Liam: Engjell, kur te behesh mire...
Ajla: Shhh...
(Me vuri vishtin ne buze dhe ja putha)
YOU ARE READING
shtrati i dashurise
Storie d'amoreIshte e sigurt qe Ajla po fliste pa vetdije. Nuk kisha cfare beja tjeter. I hoqa bluzen. Mrekulli brenda mrekullise. Asnjehere se kisha par Ajlen pa rroba. Me vinte ta puthja e ta beja vula ne ate trup. U eksitova shume sa vetem siper sutinave e put...