53

4.6K 101 0
                                    

Mbaruam çokollatat dhe po rrinim ashtu te perqafuar me njeri tjetrin. Nuk doja qe Liami te ishte ende i merzitur me mua. I kerkova te me priste per pak çaste dhe shkova ne banjo. U pash ne pasqyre per te pare veten se isha apo jo mire. Isha teper e thjeshte, dhe nuk vija ne dyshim faktin se Liami me pelqente keshtu siç isha. Dola nga banjua dhe Liami rrinte me symbyllur ulur ne divan. Iu afrova dhe iu perkula perball.
Ajla: Jete a je mire?
Liam: Si te mos jem mire kur je ti prane meje?
(Buzeqesha. Ai dinte si te te çmendte dhe nese mund te ishte i merzitur)
Ajla: Eja shkojme ne dhomen tende, ti doja te ma tregoje, eja. ( dhe u cova duke i zgjatur doren. Ai e kapi doren time dhe u cua qetesisht. Ecem te dy dhe shkuam ne dhomen e tij. Hap deren dhe dhoma ishte goxha e madhe. Krevati i Liamit ishte gjithashtu i madh. Kishte nje dere te madhe qe te çonte direkt ne pishine. Ishte ambjent shume i mire dhe i paster si nje djale qe ishte.
Ajla: Sa bukur qenka ketu...
Liam: Eshte dhe dhoma jote, rri si te duash dhe shiko e mer çte duash. Une po shkoj te nderrohem pak se s'po e mbaj dot kostumin.

(Tunda koken dhe u ula ne cepin e krevatit. Liami hapi dollapin e tij super te madh dhe morri nje pal tuta dhe nje bluze te holle qe fare lehte i dukeshin muskujt. U fut ne banjon qe ndodhej brenda ne dhome dhe per pak minuta ai doli)
Ajla: Sa i mire qenke ne kushte shtepie.
(I thash duke i nxjer gjuhen e duke qeshur)
Liam: Pse si kujton ti?
(Me pyeti duke qeshur)
Ajla: Joo s'ka si te jete ndryshe. Eja ulu.
(Dhe ja bera me shenje qe te ulej prane meje. U ul dhe me kafshoi lehte krahun, qeshja sahere qe e bente ate gje.E dija qe ajo nate do ishte ndryshe per ne te dy, dhe deri diku nje nate vendimtare per dashurine tone...)

shtrati i dashuriseWhere stories live. Discover now