Shkova u ula ne divan dhe ndeza tv. Po rrija dhe pa e kuptuar me kishte zene gjumi. Ajla me kishte lene te flija dhe me mbuloi me batanie. Rashe ne gjume te thelle dhe nuk ndjeva gje. Ajla u ul ne divan dhe vendosi koken time tek prehri i saj. Me perkedhelte koken dhe fytyren dhe me buzeqeshte lehte. Hera heres me puthte ne fytyre lehte per te mos me zgjuar. Hapa syte e pergjumur dhe po ferkoja fytyren.
Liam: Me fal engjell, me zuri gjumi.
Ajla: Nuk ka gje Liam. Edhe mua keshtu me ze gjumi.
Liam: Me fal perseri. Mu duk sikur te lash vetem.
Ajla: Eja i dashur, se kam shtruar tavolinen dhe dreka eshte gati.
U çuam dhe ikem u ulem ne tavolinen e ngrenies. Ajla kishte gatuar supe me perime dhe sallat. Kishte vendosur dy gota te medhaja te mbushura me leng frutash. Qe nga aroma te shtohej oreksi. U ulem dhe Ajla levizte qe çdo gje te ishte gati dhe ne menyre perfekte.
Liam: Eja engjell ulu. Qe nga aroma kjo te shton urine..
Ajla: Me thuaj kur ta provosh.
E provova. Ishte aq e shijshme sa vertet uria mu shtua shume.
Liam: Te lumshin duart
( dhe i kapa duart dhe ja putha)
Ajla: Te befte mire. Ha tani dhe nese te duhet dicka me thuaj.
Hengrem dreke sa u fryva dhe nuk me vinte te haja fare. Ajla ngriti tavolinen dhe u nis te lante enet.
Liam: Me lere te te ndihmoj.
Ajla: Jo Liam, shko ulu ose bej ç'te duash. Per 5 minuta i kam te mbaruar enet. Mos u shqeteso.
( me buzeqeshi)
Nuk e zgjata me tej dhe une rrija prane saj dhe e admiroja. Floket i kishte kapur gjysem dhe e dalloja akoma me qarte fytyren e saj te embel. Ajo mbaroi se lari enet dhe u ulem ne divan. U mbuluam me banatie dhe pse ishte ngrohte, por ne ndjeheshim rehat ashtu. I nuhasja aromen dehese te flokeve te saj dhe qeshja. E doja aq shume sa vetem Zoti e dinte. Ajla rrinte e strukur tek une dhe me perkedhelte doren.
YOU ARE READING
shtrati i dashurise
RomanceIshte e sigurt qe Ajla po fliste pa vetdije. Nuk kisha cfare beja tjeter. I hoqa bluzen. Mrekulli brenda mrekullise. Asnjehere se kisha par Ajlen pa rroba. Me vinte ta puthja e ta beja vula ne ate trup. U eksitova shume sa vetem siper sutinave e put...