Liam: Dy kakao te medhaja te lutem. Ah dhe dicka, lejohet cigarja brenda?
Kamarieri: Po zoteri lejohet.
Liam: Faleminderit.
Nxora paketen nga xhepi i xhupit dhe e mora nje cigare per ta ndezur. E ndeza dhe vetem puthja koken e Ajles.
Ajla: Pse e pi cigaren? E di qe te bene dem?
Liam: Se di, kam pak vite qe e kam filluar. Mua po me gjeti gje vetem nga ty do me gjej.
Ajla: Ne ca kuptimi e ke kete?
Liam: Nese te ndodh dicka ty me ndodh dhe mua. ( e puth ne ballin e rrudhosur nga paqartesia)
Ajla: Nuk dua te pish me cigare.
Liam: Perse?
Ajla: Nuk dua. Nuk po urdheroj Liam me kupto, ajo te bene dem.
Liam: Nuk me ben dem jete jo. Asgje nuk do me gjej nese shkaku nuk je ti.
Ajla: Do e fikesh te lutem?
Liam: Mire vogelushe ( dhe e shuajta cigaren ne tavull dhe shikoja fytyren e Ajles dhe qeshja)
Ajla: Cfare ka?
Liam: Je shume e embel.
Ajla u skuq. Ajo buzeqeshte e nuk me shihte ne sy.
Liam: Pse nuk me sheh ne sy vogelushe?
Ajla: Se me rrembejne syte e tu.
E putha ne buze. Aq me shijonin buzet e saj sa nuk kisha te ngopur. Ja kafshoja fort sa i dilnin lote nga syte. Sa te bukur i beheshin syte kur i kishte me lot. Nuk doja qe Ajla te qante per asgje, ama edhe te rrija pa ja kafshuar buzet nuk rrija dot. Erdhi porosia dhe Ajla mbante goten e madhe ne duar dhe pinte si femi i vogel. Shikonte diku jashte ne debore dhe pinte e heshtur. Me bie telefoni.
Liam: Alo?
Eni: Liam?
Liam: Ku je o plak?
Eni: Ne shtepi jam ca ben ti?
Liam: Kam dal.
Eni: Me Ajlen?
Liam: Po.
Eni: Te fala bej.
Liam: Te fala paç vlla. Kishe ndonje problem qe more?
Eni: Jo me kishte mar malli per zerin tend te embel Liamm ( e degjoi Ajla dhe po qeshte pa ze dhe ulte koken poshte)
Liam: Ta tregoj kur ty.
Eni: ( duke qeshur) mezi pres.
Mbyll telefonin. Ajla akoma qeshte.
Liam: Cfare ke?
Ajla: Liami im u skuq.
Liam: Kush une?? Joo. Eni kshu tallet sahere. Po hajde te puth cik se me mori malli.
Ajla me zgjat buzet dhe ja kafshoj.
Ajla: Ma bere me hile prap. Mi bere cop o jete.
Liam: Ate dua une. Po jo vetem buzet. ( Ajla behet spec i kuq. Uli koken dhe u mblodh. E perqafova per ti treguar se nuk mendoja gjera qe ajo nuk mund ti donte ne moment)
Liam: E di qe te dua? ( trupi i Ajles u lirua dhe mori fryme thelle)
Ajla: Dhe une te dua shume Liam me beso.
Liam: Te besoj dashuria ime pse mos te te besoj?
Ajla: Epo ja..un ndoshta s'te jap aq shume....
Liam: Shtt Ajla mos e mendo me ate gje. E kemi diskutuar njehere. Te premtoj, do te te prek por jo qe t'a teproj. Te kam kerkuar gje? Jo. Ji e qete vogelushe. Une kurre nuk do te beja diçka qe ti nuk deshiron t'a bej. Nese do jesh gati per çfaredo lloj gjeje une do te ta pranoj. Qetesohu dhe mbaroje kakaon se do shkojme ne shtepi. Kam merak se do me ftohesh me keq.
Ajla u kthye mori kakaon dhe e mbaroi. Pagova dhe u çuam. Po ecnim dhe shkuam ne fillim diku ku dukej gjithe Tirana. Ajla merte fryme thelle dhe shikonte nga pamja e buzeqeshur. E kap nga beli dhe i puth koken e qafen.
Ajla: A do jemi keshtu gjithmone?
Liam: Pse ma ben kete pyetje? (U kthye nga une serioze)
Ajla: Mu pergjigj.
Liam: Sigurisht po, madje do jemi me mire. Pse me pyete?
Ajla: Kam frike...
Liam: Pse????
Ajla: Sepse kam frike, ja nese dikush hyn mes nesh? Ja ta mori mendjen ndonje vajze? Po une si do ndjehem? Liam te lutem nese nuk do me duash me nje dite ma thuaj me sinqeritet e nuk dua te ma besh pas kraheve.
(E kapa dhe e perqafova fort. E mora ne krah)
Liam: Nuk do ndodhi kurre ajo gje. Une te dua shume. Te kam dashur qe ne momentin e pare dhe asnjehere nuk do te te lendoja ty. Eshte betim, jo premtim. Eja shkojme ne makine, te eshte bere hunda e kuqe nga i ftohti.
Shkuam ne makine, lidhem rripin dhe u nisem. Ecja avash pasi ishte ngrice edhe kisha merakun e Ajles. I mbaja doren fort dhe ja puthja shpesh here. U desh shume kohe sa te futeshim ne Tirane. Ajla ishte ngrohte dhe mollezat i ishin bere te kuqe. Nga ngrohtesia ate e kishte zene gjumi. Ishte mbeshtetur ne sendilje dhe flinte si nje bebe e vogel. I hiqja baluket e saja nga syte dhe e ferkoja nga faqet.
YOU ARE READING
shtrati i dashurise
RomanceIshte e sigurt qe Ajla po fliste pa vetdije. Nuk kisha cfare beja tjeter. I hoqa bluzen. Mrekulli brenda mrekullise. Asnjehere se kisha par Ajlen pa rroba. Me vinte ta puthja e ta beja vula ne ate trup. U eksitova shume sa vetem siper sutinave e put...