75

3.5K 84 3
                                    

Liami ngeli si i shushatur dhe nuk dinte çfare te fliste.
Liam: Me ler te ta shpjegoj engjell te lutem..une nuk...nuk mund te ta bej kete gje kurre ty.
Ajla: E prisja kete reagim nga ti. Eshte shume vone tani. Mos guxo te me afrohesh me. Nuk dua te te shikoj me sa te kem fryme. Mirmbetsh me Violen tani.

Pa e pare ne sy e anashkalova duke siguruar qe te mos e prekja dhe eca pa e kthyer koken mbrapa. Zemra ne gufonte perbrenda. Ah moj zemer çfare te shikosh jashte,mire je brenda se vetem mizori dhe dhimbje do ndjesh. Mendoja se e gjeta dashurine dhe nuk kisha kurre dyshime ne dashurine e tij, por as ajo dashuri nuk eshte quajtur kurre...

*Liam*

Mbeta gojehapur nga videoja qe me tregoi Ajla. Nuk mund tu besoja syve, pija bente te veten dhe nuk kisha as goje te flisja perball syve bosh te Ajles. Ishte kaq ndryshe, kaq e ftohte, as doren nuk arrita dot t'ja prekja. Fjalet e saj me shpuan si plumba ne shpirt dhe nuk ja fal vetes. Kjo veper duhet te jete patjeter e Violes. Ah bushtra çfare do ti bej. Ajla nuk me la te shpjegohesha, ajo iku dhe me flaku si lecke, sikur...sikur mos ti kisha interesuar kurre. U ktheva per te pare Ajlinen time qe me largohej me hapa te shpejte teksa i tundeshin floket e dendur kaçurrele. Ajo nuk e kthehu koken mbrapa, po vazhdoi me ate nxitim derisa u zhduk pas nje kthese. Doja ta ndiqja e ta perqafoja por nuk kisha fuqi. Ndjehesha bosh dhe i thyer. Çfare te beja...Shkova ne shtepi dhe mora uiskin. Fillova te ktheja gotat nje nga nje. Pandehja te hiqja mendjen por jo ajo fiksohej gjithnje e me shume brenda mendjes e vetes sime. Ajla ime, engjelli im me tha te zhdukesha. Duhet te shkoj ne kompani te kap bushtren, por keshtu nuk mundem. Merja telefonin per ti rene Ajles dhe nuk shkonte zilja. Ajo me kishte bllokuar ngado. Mesazhet e mia nuk kishin te mbaruar dhe hiç, asnje pergjigje. Rash i vdekur ne shtratin tim, atje ku e quanim shtrati yne i dashurise. Lotet me binin rreke dhe nuk ndalesha. Doja te shfryhesha e te shfryhesha derisa te mbyllja syte. U çova nga shtrati me nje acarim te pakontrrollueshem dhe prisha gjithcka qe kisha perpara. Theva pasqyren dhe komodinat i flaka tutje. Degjoj hapa te shpejt dhe hap deren dikush. Ishte mami qe ishte zverdhur nga fytyra dhe erdhi me vrap tek une.
Liam: Mam...

(Thash me nje ze te trashe dhe kundermoja ere alkool)
Mami: O bir ç'te ka gjetur keshtu? Liam mos me bej te pushoj nga zemra te keqen mami. Ça ka ndodhur?
(Fliste me ze te dridhur dhe me syte e lotuar. Me keputi shpirtin dhe e perqafova fort duke u dergjur tek ajo. Ajo me perkedhelte dhe aroma e saj ishte aroma me e mire ne bote, aroma e nenes. U qetesova disi ne krahet e saj dhe e pash me sy)
Liam: Ndihem thjesht i merzitur. Nuk kam gje.
Mami: Thjesht merzia kot te beri te ktheje dhomen permbys?
(Me tha duke drejtuar me dore nga dhoma e bere rremuje kanibalesh)
Liam: Deri diku.
Mami: Me trego. Ti e di qe me mua mund te hapesh ne gjithçka. Mund te te ndihmoj.
Liam: S'eshte gje me rendesi...
Mami: Mos ka te beje me Ajlen?

Zemra rrahu si e marre kur permendi emrin e saj. Ne fraksion sekondi me kaluan para syve gjithcka,madje dhe biseda e sotme me Ajlen. Oh sa dhimbje ndjeja brenda vetes. E perqafova mamin fort duke e lene te kuptonte se shkakun e gjendjes sime e gjeti, por as ajo nuk foli asnje fjale. Me pelqeu kjo heshtje, me qetesoi deri diku dhe sigurisht do dukej e tepert te fliste apo te pyeste me tej. U shtriva ne shtrate me pas dhe mami u ul krahe meje duke me perkedhelur koken.
Liam: Me duhet te fle.
Mami: Te kuptoj, nese do jesh ne gjendje te flasesh, mua ketu me ke. Edhe me nuk do i le uiskit atje ku i di dhe ti.
(Buzeqeshem te dy) Qetesohu dhe bej nje dush kur te çohesh, do ndjehesh me mire.

U çua nga shtrati, me puthi ne ball dhe iku tek dera e dhomes.
Mami: Çfare do qe te kete ndodhur, jam e sigurt se do zgjidhet e do jete gjithçka si me pare.
(Tha tere optimizem dhe mbylli deren e dhomes)
Liam: Ah sikur te ishte vertete ashtu.

Peshperita nenze teksa ndjeva faqet e nxehta nga pija dhe lotet dhe gjumi qe po me zinte.
Ajla mu hodh persiper dhe e perqafova fort. E putha si i çmendur, si i fiksuar pas buzeve te saj dhe e prekja kudo. Ajo ishte imja.
Liam: Engjell me fal, do te te shpjegoj gjithçka siç duhet.
Ajla mbeti per nje çast e habitur dhe nuk po fliste. E shkunda nga krahet.
Liam: Engjell me fol, ça po ndodh a je mire?
Ajla: Ne kurre nuk do jemi bashke. Kurre!
Ne çast Ajles iu zbardhen syte.

Oh dreq, çohem zgupthi nga shtrati dhe isha tere djerse. Ishte enderr e tmerrshme. Nuk po ndihesha i qete dhe nje shpjegim duhet ti jepja. Te pakten te perpiqesha une nuk mund te rri duarkryq. Shikoj oren dhe ishte pasdite. Vishem me nje kostum serioz dhe marre makinen per ne kompani. Futem brenda dhe pershendes te gjithe derisa shkova ne zyren time. Ndeza nje cigare dhe rrotulloj karrigen per te pare nga dritarja. Me duket sikur degjoja zerin e saj kur me thoshte 'te dua' dhe lekundja e gjetheve te brishta neper peme me sillnin ndermend floket e saj vjeshtake tek beheshin rremuje nga flladi i eres. Po enderroja me sy hapur dhe u ktheva me kembe ne toke kur degjova nje trokitje ne dere. Teksa thash 'hyr' shikoj deren te hapet dhe shfaqet Viola, me nje fustan as trupit dhe po aq te shkurter sa ne mendje te vinin ato gjera perverse.
Viola: Zoti Liam...
Liam: Eja hyr Viola.

Ajo hyri krejtesisht e habitur nga sjellja ime e qete, pasi gjithmone i flisja tere turfullira e inat. Ia bera me shenje te ulej me karrigen perballe tavolines sime. Ajo u ul dhe me shikonte e habitur.

Liam: Dukeni teper e bukur sot.
Viola: Hmm...faleminderit zoti...
Liam: Me thirr Liam.
Viola: Por ju sikur me kini thene...
Liam: Lere ç'kam thene. Kushtoi rendesi asaj qe te them tani.
Viola: Si te deshironi.
(Tha teksa buzeqeshi dhe hodhi kembe mbi kembe)
Liam: Çohu ne kembe dhe eja tek une.
Viola: Patjeter.
Ajo çohet dhe drejt meje. E rrembej dhe hipen ne prehrin tim.
Viola: Kujt i detyrohem kesaj kenaqesie?
(Tha me zerin qe mundohej ta bente sa me sensual)
Liam: Mua me detyrohesh.

Thash teksa i qeshja tere djallezi dhe i ngre fustanin nga poshte. Ajo perkedhelet me shume dhe rezistences se saj po i vinte fundi. E ndjeva ne trupin e saj eksitimin qe e kaploi. U çova dhe ne çast e mbeshteta ne tavoline. I kapa floket forte teksa buzeqeshte tere qef.

Liam: Ti kuçke e vogel qe s'te rri bytha ne nje vend. Pse i kishe derguar Ajles videon? Ku ia gjete numrin? Follll!
(Violes i ngriu buzeqeshja ne fytyre dhe u be nervoze. Floket ia shrengova me shume qe fliste dhe trupin ja kisha bllokuar. )
Viola: Une...une nuk kam bere gje.
(Fillova te bertisja me sa kisha ne koke)
Liam: Qepee! Ti i ke bere dhe e di shume mire. Por me thuaj tani pse e bere dhe ku ja gjete numrin?
Viola: Une te dua ty dhe ajo video eshte e vertete une nuk genjeva.

(Aty u preva. Kishte te drejte por nuk e kuptoja si arrita ne ate gjendje. Kam qene i turbullt dhe ende si dija shkakun. E leshova nga floket dhe i hoqa duart prej saj. Ishte e lezetshme por ma shpifte te prekja dike qe nuk ishte Ajla. Ajo u kthye nga une pasi u rregullua)

Liam: Tani fol! Ku ia gjete numrin.
Viola: Te telefoni yt...
Liam: Si telefoni im? Ma shpjego tamam.
Viola: Kur le telefonin qe thirri zoti Bajraktari, aty pash numrin dhe ia mora.
Liam: Ti do pushohesh nga puna dhe me ne kompanin time nuk do shkelesh me.
Viola: Une kaq kisha pune kshuqe nuk me prish pune.
(Tha teksa qeshte tere ironi. Vajta dhe e kapa per fyti)
Liam: Ti bushter nuk u bere qe te me prekesh mua atje ku eshte vetem e imja. Dhe nese nuk do kisha asnje vajze perseri nuk do ndyja duart me nje bushter si ty. Tani meri gjerat e tua e shporru prej ketej.

shtrati i dashuriseWhere stories live. Discover now