28

4.3K 97 0
                                    

Liam: Dil ne dritare dhe shiko sa bukur eshte hena sot, e shoh dhe duket fiks si fytyra jote, e embel, e shndritshme.
Ajla: Drita e saj hyne ne dhomen time pasi perdja eshte pak trasparente.
Liam: Mire dil jete dhe shikoje e me pas shtrihu.
Ajla: Mire jete. ( Ajla la telefonin ne shtrat dhe hap dritaren. Del dhe me sheh mua me cigare duke tymosur. Habitet shume dhe doren vendos para gojes.)
Liam po ti ketu??????
Liam: Erdha per ty e vogla ime. Me kishte mar malli te te shikoja keshtu.
(Ajla buzeqesh dhe vendos duart tek faqet, qe tregon se e perkedhel)
Ajla: Ngjitesh dot ne dritare? Do jesh ftohur jashte. Eja te lutem sa te ngrohesh.
( te them te verteten e pa me thene Ajla une sezben do ngjitesha. Nuk mund te isha kaq prane saj dhe te mos e puthja. Eshte njesoj sikur te te çoj ne burim dhe nuk te le te pish dot uje. E padrejte apo jo?Hodha cigaren dhe pa zhurme hipi ne dritare. Sa zbres nga dritarja Ajla me hidhet ne qaf dhe i mban ere qafes sime.)

Ajla: Sa me mungoi era jote.
Liam: Ja ku me ke ketu tani.
( e putha ne balle. Hoqa xhupin dhe u ula.)
Ajla: Kur erdhe ketu? Si e gjete? Ke ndejtur shume jashte? Eshte ftohte dhe do plevitosesh me keq se une.
Liam: E njoh kete lagje pasi ketu dilja me çunat ne vere. Erdha me Enin se nje lagje me poshte ka xhaxhan e tij. Po bej pak qe erdha, po te shihja nga dritarja kur erdhe ne dhome. Te pash dhe kur u nderrove.
Ajla u skuq. Me pa gjoja me inat pastaj po qeshte.
Ajla: Te shtepise jane ne gjume, te shkoj te mare pak embelsire? Provoje se eshte shume e mire.
Liam: Si te duash vogelushe.
Ajla beri te ikte dhe une u ula ne krevatin e saj. Nuk me qendronin syte pa ja hedhur tek te pasmet e Ajles. Ishte kaq e mire sa nuk i bera dot balle. Nuk e lash te ikte, e kapa nga beli mbrapa dhe e ngrita ne krahe.
Ajla: Liam ca po ben?????
E shtriva ne krevat e po e puthja si i cmendur. Me mungonte aq shume sa ne moment nuk e di ca mund t'i beja.
Ajla: Prit te mar embelsiren jete.
Liam: Ti je embelsira ime. Mos ik ( e po e puthja kudo ne fytyre e ne qafe. Ajo ishte me pizhamat e saja qe ishin pak te tejdukshme.) Engjell?
Ajla: Po?
Liam: (hera e pare qe e pyesja)
Te lutem, do me lesh...te puth tek barku? ( Ajla qeshi si femi)

shtrati i dashuriseWhere stories live. Discover now